Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurf på tv ikväll…

  • Vindsurf på tv ikväll…

    Publicerad av mangs på 8 april, 2008 vid 19:55

    Såg att det kommer nåt om vindsurf nu på tv4 sport. Verkar vara nåt liknande typ Red Bull Stormchasers eller vad det nu hette för ett tag sen. Kanske värt att kolla in.

    I alla fall, tv4 sport kl 22

    jeppo_f svarade 16 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • tim-eriksson

    Medlem
    8 april, 2008 vid 20:12

    Bara jag som får in gammal motorsport :S?

  • tim-eriksson

    Medlem
    8 april, 2008 vid 20:13

    Aha, nuuuu!

  • lowsahl

    Medlem
    8 april, 2008 vid 20:28

    Tack för tipset…..

  • c-g

    Medlem
    9 april, 2008 vid 08:38

    För oss som missade går det i repris på lördag (12/4) kl 16:55 på TV4 Sport.

  • dr-masse

    Medlem
    9 april, 2008 vid 08:39

    Faktum är att jag inte hade sett det där förut. Blev avrådd från att köpa dvd:n, och nu förstår jag varför.

    Kul att se på TV, men samtidigt närmast en instruktion i “hur man tar en strålande fin idé, ambitiöst foto, sköna surfers och sabbar alltihopa genom risig klippning, sjukt dålig musik och uselt genomförande”.

    Helt otroligt att det var allt de fick ihop av det där superprojektet. Var det något enskilt surfklipp som varade mer än 3 sek? Var det bara jag som började injicera ipren för att klara musikvalet?

  • jeppo_f

    Medlem
    9 april, 2008 vid 09:27

    Jo, det är ju en cool idé, men hur bra, rent surfmässigt, blir det när alla åker runt och är sjuuukt överriggade egentligen? Det funkar inte för en hel film.

    Däremot är det ju ascoolt att filma från jetski!! Det måste göras i Apel!
    Är det inte dags för ett lite större filmprojekt på västkusten snart? Ett par fotografer, en jetski, en bra hjälmkamera å sen ut å rippa järnet!

    /jeppo

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurf på tv ikväll…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.