Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfare i Norrköping

  • Vindsurfare i Norrköping

    Publicerad av noobie på 13 augusti, 2009 vid 19:31

    Hej alla sköna surfare.
    Jag är en nybörjare som skulle vilja komma i kontakt med lite folk som surfar i Norrköpingstrakten. Vore kul att få tips och råd om både det ena o det andra.
    Så om det är nån som känner sig träffad så är det bara att höra av sig.
    Ha så kul som ni bara kan på vattnet!!:smile:

    douglas-l svarade 14 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • carl-r

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 20:03
  • bicless

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 21:32
    Noobie;566270 wrote:
    Hej alla sköna surfare.
    Jag är en nybörjare som skulle vilja komma i kontakt med lite folk som surfar i Norrköpingstrakten. Vore kul att få tips och råd om både det ena o det andra.
    Så om det är nån som känner sig träffad så är det bara att höra av sig.
    Ha så kul som ni bara kan på vattnet!!:smile:

    Tips
    Gå med i NWC, de har grym nice strand vid bråviken nedanför kolmården. Mycket trevligt folk i den klubben dessutom. De har säkert någon höst träff snart. Har medlemmar i alla åldrar, ungdomar som pensionärer.

    Mvh

    Bicless

  • windmiller

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 21:52
    Bicless;566316 wrote:
    Tips
    Gå med i NWC, de har grym nice strand vid bråviken nedanför kolmården. Mycket trevligt folk i den klubben dessutom. De har säkert någon höst träff snart. Har medlemmar i alla åldrar, ungdomar som pensionärer.

    Mvh

    Bicless

    Håller med här, jag tittade ner där när jag hämtade en mastförlängare av Mattias på Surfspot efter att han rekomenderade mig att göra det. Ser riktigt fint ut där, skulle själv vilja gå med trots att det blir några mil att åka för mig. Vet inte vad det kostar eller hur man gör, men hoppas på att höra någonting om det i din tråd här. 🙂

  • carl-r

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 07:27