Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfare i Norrköping

  • Vindsurfare i Norrköping

    Publicerad av noobie på 13 augusti, 2009 vid 19:31

    Hej alla sköna surfare.
    Jag är en nybörjare som skulle vilja komma i kontakt med lite folk som surfar i Norrköpingstrakten. Vore kul att få tips och råd om både det ena o det andra.
    Så om det är nån som känner sig träffad så är det bara att höra av sig.
    Ha så kul som ni bara kan på vattnet!!:smile:

    douglas-l svarade 14 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • carl-r

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 20:03
  • bicless

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 21:32
    Noobie;566270 wrote:
    Hej alla sköna surfare.
    Jag är en nybörjare som skulle vilja komma i kontakt med lite folk som surfar i Norrköpingstrakten. Vore kul att få tips och råd om både det ena o det andra.
    Så om det är nån som känner sig träffad så är det bara att höra av sig.
    Ha så kul som ni bara kan på vattnet!!:smile:

    Tips
    Gå med i NWC, de har grym nice strand vid bråviken nedanför kolmården. Mycket trevligt folk i den klubben dessutom. De har säkert någon höst träff snart. Har medlemmar i alla åldrar, ungdomar som pensionärer.

    Mvh

    Bicless

  • windmiller

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 21:52
    Bicless;566316 wrote:
    Tips
    Gå med i NWC, de har grym nice strand vid bråviken nedanför kolmården. Mycket trevligt folk i den klubben dessutom. De har säkert någon höst träff snart. Har medlemmar i alla åldrar, ungdomar som pensionärer.

    Mvh

    Bicless

    Håller med här, jag tittade ner där när jag hämtade en mastförlängare av Mattias på Surfspot efter att han rekomenderade mig att göra det. Ser riktigt fint ut där, skulle själv vilja gå med trots att det blir några mil att åka för mig. Vet inte vad det kostar eller hur man gör, men hoppas på att höra någonting om det i din tråd här. 🙂

  • carl-r

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 07:27
    Windmiller;566320 wrote:
    Håller med här, jag tittade ner där när jag hämtade en mastförlängare av Mattias på Surfspot efter att han rekomenderade mig att göra det. Ser riktigt fint ut där, skulle själv vilja gå med trots att det blir några mil att åka för mig. Vet inte vad det kostar eller hur man gör, men hoppas på att höra någonting om det i din tråd här. 🙂

    Det kan jag hjälpa till med. Tyvärr har vi ingen bra hemsida längre/ännu, men så här funkar det:
    150:- sätts in på bankgiro 387-4005
    Ange Namn, adress, telefon och i mån av plats även epost.
    Vill man ha familjemedlemskap kostar det 200:-

    Alla är välkomna till stranden oavsett medlem eller ej! 🙂
    Men som medlem har man bl a tillgång till klubbbrädor och omklädningsrum.

    Mattias här [ame=”http://www.surfzone.se/forum/member.php?u=7424″]www.Surfzone.se[/ame] är ordförande i klubben (och behöver övertalas att börja skicka upp gpsloggar på speedsurfingsajten förresten ;)).

  • senior

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 09:55

    Har du någon adress/kordinater att ladda in i gpsen så man hittar dit utan att virra bort sig alltför mycket. (Skall till Kolmården en helg i September. Tar med brädan och räknar med att det skall finnas tid för lite surf om det blåser)

    Ola

  • carl-r

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 10:06
  • electric

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 10:33
    Carl R;566382 wrote:
    Alla är välkomna till stranden oavsett medlem eller ej! 🙂
    Men som medlem har man bl a tillgång till klubbbrädor och omklädningsrum.

    … fast numera är det ju en bom för infarten så man kommer inte ner utan vidare. Annars måste jag säga att det är ett trevligt ställe. Jag har stannat till och kört där några gånger på vind från O och V när jag varit på väg söderut.

    /Lars

  • windmiller

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 11:03
    Carl R;566382 wrote:
    Det kan jag hjälpa till med. Tyvärr har vi ingen bra hemsida längre/ännu, men så här funkar det:
    150:- sätts in på bankgiro 387-4005
    Ange Namn, adress, telefon och i mån av plats även epost.
    Vill man ha familjemedlemskap kostar det 200:-

    Alla är välkomna till stranden oavsett medlem eller ej! 🙂
    Men som medlem har man bl a tillgång till klubbbrädor och omklädningsrum.

    Mattias här http://www.Surfzone.se är ordförande i klubben (och behöver övertalas att börja skicka upp gpsloggar på speedsurfingsajten förresten ;)).

    Aah, nämen vad trevligt, tackar för den informationen! Då kan ni räkna med mig som medlem. 🙂

  • carl-r

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 11:05

    Jodå, som surfare kommer man ner.
    Det är bara att lyfta av bommen. 🙂
    (Siste mannen hänger tillbaka den igen)

  • gammel-ippa

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 11:29

    Va bra, Då kan det inte bli någon bomkörning när man hälsar på 🙂

  • douglas-l

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 13:22

    …välkommen till Linsurf, E4:an 20 min = sveriges bästa insjösurf… tex på söndag!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfare i Norrköping

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.