Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vindsurfing i Uppsala?

• vindsurfing i Uppsala?

Publicerad av anonym-anvandare på 2 november, 2001 vid 08:53

Jag ska spendera helgen i Uppsalatrakten och tänker ta med mig utrustning eftersom det verkar bli västlig kuling i morgon lördag. Finns det någon bra surfspot i Uppsala (Ekoln?) som funkar vid västliga vindar och kommer någon i så fall att vara där??
    //Niklas

surfen svarade 23 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    2 november, 2001 vid 11:31

Det enda jag känner till är Alnäs som ligger på norra sidan ganska nära Fyrisåns utlopp i Ekoln. Det finns en klubb där. Kolla Petter Sevenius sidor (länk finns längst ner till höger på denna sida) om klubbar. Lycka till!
    /Fredrik

• surfen

Medlem
    2 november, 2001 vid 13:26

Blir det rak västlig vind så surfar man från (skaris)Skarholmen. Bara det blåser så kommer det folk.
    Kolla länken så ser du vad Alnäs eller Skarholmen ligger.
    http://home5.swipnet.se/~w-56696/ubk/index.htm

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vindsurfing i Uppsala?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.