Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingdag i Falun 27.e Juni

  • Vindsurfingdag i Falun 27.e Juni

    Publicerad av bicless på 25 juni, 2009 vid 12:11

    Nu på lördag den 27.e Juni är det vindsurfingdag på roxnäs udde i falun.

    Köp-byt-sälj marknad, dvs ta med dina gamla grejer och sälj eller byt. Finns även nya prylar att köpa.

    Testa vindsurfing för första gången, nybörjargrejer, även för barn.
    Testa mer avancerade prylar, kanske en fullblodsslalom eller en freeride.
    Korvgrillning
    Annat skoj

    Kom förbi om du finns i närheten av Falun denna dag.

    Vill du veta mer så maila info@surfspot.se

    Vi kan även ta med oss grejer från http://www.surfspot.se sortiment om du vill kolla på något speciellt.

    Mvh

    Mattias

    bicless svarade 14 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • nikke

    Medlem
    25 juni, 2009 vid 18:38
    Bicless;555333 wrote:
    Nu på lördag den 27.e Juni är det vindsurfingdag på roxnäs udde i falun.

    Köp-byt-sälj marknad, dvs ta med dina gamla grejer och sälj eller byt. Finns även nya prylar att köpa.

    Testa vindsurfing för första gången, nybörjargrejer, även för barn.
    Testa mer avancerade prylar, kanske en fullblodsslalom eller en freeride.
    Korvgrillning
    Annat skoj

    Kom förbi om du finns i närheten av Falun denna dag.

    Vill du veta mer så maila info@surfspot.se

    Vi kan även ta med oss grejer från http://www.surfspot.se sortiment om du vill kolla på något speciellt.

    Mvh

    Mattias

    Roligt att se att ni åker till mindre ställen som falun också. Annars brukar det vara sånahär dagar på typ vindsäkra platser och falun räknas ju inte dit precis. Men eftersom jag kommer ifrån gävle är det roligt att se att ni letar er utanför stockholm också. Hoppas att det blir en kanondag!!!

  • bicless

    Medlem
    25 juni, 2009 vid 22:17

    Runnsurf i Falun är ju legendariskt så klart man vill komma dit och se hur det ser ut 🙂
    För övrigt har jag också bott i Gävlen en period men född i sth. Shysst stad, speciellt på vintern tycker jag faktist, känns mycket mer vinter där än här trots att det är så nära. Men inte så kul när pappersångorna låg på.

  • nikke

    Medlem
    26 juni, 2009 vid 19:24
    Bicless;555445 wrote:
    Runnsurf i Falun är ju legendariskt så klart man vill komma dit och se hur det ser ut 🙂
    För övrigt har jag också bott i Gävlen en period men född i sth. Shysst stad, speciellt på vintern tycker jag faktist, känns mycket mer vinter där än här trots att det är så nära. Men inte så kul när pappersångorna låg på.

    Gävle är ok men surfmässigt är det inte den hetaste staden då. Gävle kan få sjukt mycket snö. Du kommer väl ihåg i slutet på 90talet tror jag det var då hela staden verkligen snöade igen och de fick köra bandvagnar och skotrar för att ta sig någonstans i gävle! Det finns ju några fabriker som kör ut massa skit i luften, inte så roligt jämnt. Fast nu bor man i karlstad så man är en bit hemifrån. Och ännu längre bort blir man när man siktar på att flytta till varberg/halmstad också.

    Ha det gott och lycka till i falun! Hoppas du får sälja mycket prylar.

  • vindsokaren

    Medlem
    26 juni, 2009 vid 19:51
    Bicless;555445 wrote:
    Runnsurf i Falun är ju legendariskt så klart man vill komma dit och se hur det ser ut 🙂
    För övrigt har jag också bott i Gävlen en period men född i sth. Shysst stad, speciellt på vintern tycker jag faktist, känns mycket mer vinter där än här trots att det är så nära. Men inte så kul när pappersångorna låg på.

    Det verkar vara en kanon sjö för issurfing så man kanske kan få lite tidigare is där för att testa dom nya isbrädorna eller kanske genomföra ett isbräderace nä tillbaks till sommaren, införskaffade nyligen ett lättvindvapen för sommaren tyvärr hann ja inte laga den Falun dagen.
    Om det blir en lång dag kanske man tar en svängom i stan

  • booman

    Medlem
    29 juni, 2009 vid 07:42

    Stort tack till Surfspot, Mattias & Tobbe, som gjorde detta event till en kanondag. Otroligt uppskattat. Vinden var väl inte den allra bästa men allt annat kunde inte bli bättre.:laugh::cool2:

    Mvh och varmt välkomna åter

    Runnsurf / Bo Sjögren

  • bicless

    Medlem
    29 juni, 2009 vid 14:04

    Kanonfin strand ni har där. Så man blev sugen på att flytta 🙂
    Kul att så många miniorer och juniorer var där och provsurfade, bådar gott för återväxten.

    Mattias

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingdag i Falun 27.e Juni

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.