Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vintersäsongs-SM i rodd för vindsurfare

  • kesoone

    Medlem
    12 april, 2010 vid 05:56

    Mycket kul initiativ och bra tävling. Tyvärr blev det aldrig av för min del att haka på tävlingen. Har aldrig varit någon “gymmare” och därav inte någon tillgång till någon concept2 maskin. Skam den som ger sig, sent ska syndaren vakna å sånt….
    Jag skaffade ett kort och körde första gången igår :D. Det gör mig ännu mer imponerad av era tider. Härligt kämpat!

    Vi ses i nästa års tävling!

  • c-g

    Medlem
    18 maj, 2010 vid 09:53

    Nu har säsongen 2011 just börjat och det är dags att sammanfatta 2010.
    Som ett tack för att man har kämpat duktigt kan man dra ut ett diplom som räknar ihop hur många meter man loggat under säsongen 2010.
    Bara att gå in på concept2 hemsida logbook.

    P.S

    Vem har rodd flest meter och loggat dom i sin Concept2 online loggbook?

  • stefanlindmark

    Medlem
    19 maj, 2010 vid 07:49

    Hur klickar man sig fram till certifikatgeneratorn? Hittar den inte…

  • stinger

    Medlem
    19 maj, 2010 vid 08:38

    I logboken finns det en flik som heter “History” där hittar du dina arkiverade säsonger, längst till höger finns “certificate”

    Jag har loggat mer meter än CG men inte rott lika fort…

  • stefanlindmark

    Medlem
    19 maj, 2010 vid 12:26

    Aha, där hittade jag den.
    Det här blir en fett mallnördig twist på tråden.

  • zurfman

    Medlem
    19 maj, 2010 vid 21:22

    Bra jobbat!

    Du får skaffa dig en riktig single-skuller så du kan ro till jobbet när surfsässongen är slut.
    Eftersom du ändå ror så långt….

    Ses!

  • larsd

    Medlem
    20 maj, 2010 vid 20:21

    Är djupt imponerad av era “spurttider”! Vet att det inte räknas iom att jag inte loggat utan bara för träningsdagbok men, men… Har själv kört lite mer på distans än fart och skrapat ihop 455 000 meter mellan 2009-12-26–2010-03-20 (sen tog inspirationen slut och surfsäsongen började).

  • tall-jonny

    Medlem
    24 maj, 2010 vid 07:55

    Tack så mycket för hyllningarna och publiceringen av de fina bilderna 🙂
    Roddtävlingen var ett roligt initiativ Stefan, kommer definitvt köra mer, fast det blir väl till hösten kan jag tänka mig. Igår var det säsongspremiär (har dock fuskat i SA i vinter) för mig på vattnet – vindsurfing är skitkul!

    Vi ses ute på vattnet!

    Johan Styrud

  • wallin

    Medlem
    24 oktober, 2010 vid 23:23

    Idag körde jag mitt första roddpass för säsongen (var ingen vind i Stockholm). Blev helt förvånad över att det blev pers men då var jag ju tvungen att lägga upp tiden och såg att det var ont om vindsurfare i rankingen för denna säsong. Förstår att surfsäsongen kanske inte är slut än för de flesta, men förr eller senare tar den ju slut och då måste vi köra repris på den här tävlingen. I alla fall tycker jag att det är en motivationshöjare.

  • skarabe

    Medlem
    25 oktober, 2010 vid 09:27

    Ny tävling, ny tråd?

  • stefanlindmark

    Medlem
    25 oktober, 2010 vid 10:51

    SE NY TRÅD FÖR VINTERN 2010/2011 :smile::smile::smile:
    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=637103#post637103″]Klicka här[/ame]

Sida 14 av 14

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vintersäsongs-SM i rodd för vindsurfare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.