Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport visstja, Sicilieninfo och San Fransisco undran!

  • visstja, Sicilieninfo och San Fransisco undran!

    Publicerad av sia på 10 augusti, 2002 vid 17:30

    felåt om jag spammar idag men jag hade ju en fråga till:
    ska till San Fransisco i september, har nån pejl på bra ställen där? Var hittar man brädor?

    Och om ni undrar över Sicilien: jo, där kan man också vindsurfa. Hittade en trevlig beachig stad/by som heter Marina de Ragusa (som Ragusa-by-the-sea) på sydvästkusten som hade lite vågor och skaplig vind. Mest italienare och fransmän där. Ostkusten funkar också. Bodde i Catania som jag inte rekommenderar, var ungefär som Bangkok men mindre, skitigare, inhemskare…

    anonym-anvandare svarade 21 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 augusti, 2002 vid 08:33

    Hej,

    Finns en snubbe som heter LeeD som brukar hänga på typ alla engelsktalande w-surfforum som är därifrån (SanFransisco). Han kan säkert ge tips om allt. Så ställ frågan på Gaastra, NeilPryde Maui eller rec.windsurf så kommer du nog att få svar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport visstja, Sicilieninfo och San Fransisco undran!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.