Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VOTE for the "Worst Wipe Out" trophy!!!

  • styret

    Medlem
    24 september, 2009 vid 21:03

    korvparty menar du, det gillar du…

  • mag

    Medlem
    25 september, 2009 vid 04:37

    Jag röstade på 17 och den vann, betyder det att jag är bra?!? 😉
    /Magnus

    Men många killar fick nog ont där, dessutom korallrev under vattenytan…

  • frippe75

    Medlem
    25 september, 2009 vid 10:26

    Jag skulle vilja lägga en röst på Gurra som tok-krashade ett delayed dubbel försök i lejet igår genom att köra hela huvudet genom seglet som blev pulveriserat… Tokbra ladd!!! Gurra, var det tänkt dubbelförsökt??? Tokrotation…

  • gurra1978

    Medlem
    25 september, 2009 vid 12:22

    Visst var det ett dubbelförsök, men ingen bra sådan 🙂 Första rotationen var kass och jag borde verkligen bangat andra men jag fortsatte. Landade lite illa kan man lätt säga. 2010 års seglet höll inte ens 2009 ut, han bara köra 20 minuter på det 🙂

    Sitter här på jobbet och har lite ont i nacken. Tur att seglet gick sönder och inte jag tröstar jag mig med. Allt finns på film så det kommer nog snart på http://www.kulingvarning.nu Men jag har rätt roliga krascher i dubbelförsöken från filmen Grupptryck som visas på Stekhet afton 10/10. Farligt move det där, ska ta det lite lugnt några dagar nu.

  • mag

    Medlem
    25 september, 2009 vid 17:06

    Synd på seglet, men tur för nacken som sagt.
    Dety kostar att ligga “på topp”!

    /Magnus

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VOTE for the "Worst Wipe Out" trophy!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.