Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing VSKs hövding!

  • debkausf

    Medlem
    3 april, 2009 vid 15:44

    lyssna efter 05:50

  • blackadder

    Medlem
    3 april, 2009 vid 16:02

    Ja, ja… Jag blev just uppringd av en dam i Björkäng som tyckte att både artiklarna i tidningen och radiopratet var jättebra. Hon var asförbannad på länsstyrelsen som vill förbjuda henne att gå och rasta hunden på hennes egen back-yard. Vi har nog lite stöd från lokalbefolkningen!

  • debkausf

    Medlem
    3 april, 2009 vid 16:24

    @Blackadder 538690 wrote:

    Ja, ja… Jag blev just uppringd av en dam i Björkäng som tyckte att både artiklarna i tidningen och radiopratet var jättebra. Hon var asförbannad på länsstyrelsen som vill förbjuda henne att gå och rasta hunden på hennes egen back-yard. Vi har nog lite stöd från lokalbefolkningen!

    Asgott! En strimma av ljus har tänds. Med lite tur o stöd från befolkningen kan vi lyckas ännu en gång! Nu gäller det att alla kiteare jobbar för att skapa debatt o värva motståndare.

  • imported_thorbjorn

    Medlem
    3 april, 2009 vid 16:51

    Bra Jobbat Ulrich

  • above_the_law

    Medlem
    4 april, 2009 vid 06:54
    debkåusf;538686 wrote:
    lyssna efter 05:50

    5:50 på “Senaste nyheterna” eller?

  • above_the_law

    Medlem
    4 april, 2009 vid 06:59

    Funkar inte för mig…. MEN låter som om vi ska försöka väcka dom “hundarägare” som ännu sovit och liera oss med dom i det här ärendet!
    Aloha till våra PR-agenter i VSK:-)!

  • hektor

    Medlem
    4 april, 2009 vid 07:09

    här har vi väl “sakägare” som faktiskt får överklaga beslutet, om de nu bor så nära stranden
    bra jobbat, ni verkar bli belönade med vind där uppe i norr i morgon!

    (slänger på mig boardshortsen och drar till gymmet istället)

  • debkausf

    Medlem
    4 april, 2009 vid 17:16
    above_the_law;538709 wrote:
    Funkar inte för mig…. MEN låter som om vi ska försöka väcka dom “hundarägare” som ännu sovit och liera oss med dom i det här ärendet!
    Aloha till våra PR-agenter i VSK:-)!

    Klicka på länken o lyssnna efter 5min 50sec så hör du hövdingen. Kan vara någon inställning som behövs för srs webbradio

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing VSKs hövding!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.