Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vulcan eller willyskipper?

  • vulcan eller willyskipper?

    Publicerad av niklas_s på 20 september, 2003 vid 09:46

    Har nu lärt mig de flesta “simplare trick” och vill gå över på lite mer avancerat. vad ska man börja me? vulcan eller willyskipper? vilket e lättast?

    Mvh Niklas

    anonym-anvandare svarade 20 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • clemens

    Medlem
    20 september, 2003 vid 10:42

    Vad finns det för simplare trick som ja skulle kunna lära mig innan willy & vulcan?
    Jag är väldigt mycket nybörjare men ja kan ligga å bränna med sele, har dock inte lärt mig gippa….

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 september, 2003 vid 11:30

    Tjenare Niklas

    Willyskippern ar klart enklast, men det ar storre risk att paja bradan eftersom man latt landar med halarna forst i borjan. Tycker du om Compstylen eller? Jag brukar surfa i fiskeback och har snackat en hel del med dig. Just nu ar jag pa Gran CAnaria och jag stannar har i typ 6manader. Jag har redan satt mina forsta Volcan`s och ett tiotal framatloopar. JAg knackte min Tiga Wave efter ett fyra dar och inom en vecka hade jag dessutom knackt tva bommar sa det har kostat en hel del. Jag har kopt en ny JP Wave och jag har bestallt en Jp Freestyle 2004. Det var svart att fa tag pa bra begagnade brader har till ett hyggligt pris sa jag koper nytt. Jag var aven tvungen att kopa en 3.9 for det blaste sa grymt mycket den forsta veckan.
    Vi ses till varen /Henrik

  • _alexander

    Medlem
    20 september, 2003 vid 11:35

    förlåt om jag tar upp en helt ovesentlig sak men blåser det nånting på gran canaria henrik?
    jag ska nämligen till pozo i november och är lite smått bekymrad eftersom det oftast är ganska vindfattigt just nu??

  • niklas_s

    Medlem
    20 september, 2003 vid 12:17