Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wainman Hawaii

  • hengo

    Medlem
    17 mars, 2010 vid 23:09

    Har kört wainman på tok för lite, men kan iaf direkt säga att jag absolut skulle föredra havocen för wakestyle. överlägset bästa icke-C-kiten för wakestyle jag kört. Kanske inte den ultimata hoppahögtkiten, om de nu e de man vill göra alltså… näe!

  • hengo

    Medlem
    17 mars, 2010 vid 23:10

    oj, jädrar vad säljigt det där såg ut! hahahaa

    Men de är faktiskt sant!!

  • roland

    Medlem
    17 mars, 2010 vid 23:42

    Eftersom jag alltid e so positiv…..
    Jag har lyckats med att “ståla” en sån en 9a framåt inte backstall!! O det e inte så bra tycker ja…
    Dom ser sjukt mycket skönare ut en vad dom e

  • oskarryden

    Medlem
    18 mars, 2010 vid 09:07

    @Ludde – Har aldrig kört Havocen så kan tyvärr inte jämföra den med Rabbits!
    Det jag kan säga utan om WH utan att sälja för myycket är att dom är väldigt anpassningsbara, bommtrycket kan du näst intill eliminera med en inställning och du kan få ett gott tryck i bommen med singellinorna som du kan använda istället för bridels! Det är väldigt roligt att experimentera!

    Visa säger att den “suger get balle” =), och visa tycker dom är skitroliga att köra!
    Vill du testa WH och skaffa dig en egen uppfattning så kika in här http://www.wainmansweden.se/testa-wainman/ eller dra iväg ett mail till oskar@wainmansweden.se så ska vi fixa något!
    /Oskar

  • luddekludde

    Medlem
    18 mars, 2010 vid 18:31

    jag får tacka för de hjälpande orden! men jag väljer att fortsätta med mina halv trötta havocs -08 ett tag till:)

  • johanw

    Medlem
    18 mars, 2010 vid 19:45
    LuddeKludde;602227 wrote:
    jag får tacka för de hjälpande orden! men jag väljer att fortsätta med mina halv trötta havocs -08 ett tag till:)

    så ska de låta ludde!!

  • skotten

    Medlem
    19 mars, 2010 vid 12:05

    I know some guys at the wainmen skunkworks… and they just released this new clip….

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=nkb0zPz_Op4″]YouTube- Big GOAT BALLS[/ame]

  • cellentropya

    Medlem
    19 mars, 2010 vid 13:11

    Rabbit e bara grym. punkt. Let it go guys, just try…

    mina 2 euro.

  • oskarryden

    Medlem
    19 mars, 2010 vid 15:17
    skotten;602323 wrote:
    I know some guys at the wainmen skunkworks… and they just released this new clip….

    YouTube- Big GOAT BALLS

    Snacka om hängpung!

    Premiär i havet idag med 9an, härligt med solsken, isflak och 3 plus i vattnet! =)

  • oskarryden

    Medlem
    19 mars, 2010 vid 15:19
    cellentropya;602331 wrote:
    Rabbit e bara grym. punkt. Let it go guys, just try…

    mina 2 euro.

    Woord!

  • kitelife

    Medlem
    19 mars, 2010 vid 16:05
    cellentropya;602331 wrote:
    Rabbit e bara grym. punkt. Let it go guys, just try…mina 2 euro.

    Tyckte faktist fett om den oxå… lättjobbad och stabil med ett jävla bottendrag :blush: nästan inga bridals och bra känsla i bommen.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wainman Hawaii

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.