Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wakebindningar

  • unhooked

    Medlem
    28 oktober, 2005 vid 11:51

    ingen som har :/

    Någon som vet vart man kan få tag på ett par billiga?

  • 25apan

    Medlem
    28 oktober, 2005 vid 12:56

    Kan bara hjälpa dig med att upplysa om att de billiga O`brien zone (nocomply.se), vilka jag var nära att beställa, inte funkar så bra för kite (tydligen en del jobbiga att komma i skrev snubben som jobbar där). Fast billigt är det ju…

  • unhooked

    Medlem
    28 oktober, 2005 vid 13:04

    hmm billiga va de laugh.gif kan väll inte vara så ubersvårt. vilka köpte du istället?

  • ollefax

    Medlem
    28 oktober, 2005 vid 13:30

    E också sugen på wake bindningar. Har dock hört att “vanliga” wakebindningar sitter åt för mycket och är anpassade för 15min sessioner, vilket är lite kortare än en kite session, någon som har någon erfarenhet av “vanliga”, hur de funkar egentligen?

  • flirrrt

    Medlem
    28 oktober, 2005 vid 14:39

    Jo det är sant, de är anpassade för kortare sessioner.. hur billiga måste de vara? det finns ju alltid billigare varianter hos varje tillverkare, om du drar ner på “funktionerna” och komforten..

    Själv kan jag rekommendera de wakebindningar som är anpassade tillkite, eller som iaf har en öppning längsfram och snöras med ett slutat snöre (du drar en gång och bindningen snöras)… dessa är mycket lätta att komma i, och betydligt bekvämare…. om jag inet minns fel har hyperlite en hel del sådana till wake..

  • 25apan

    Medlem
    28 oktober, 2005 vid 14:42

    kitescoop.com

    The Kook Pot

  • rocco

    Medlem
    28 oktober, 2005 vid 15:33

    fin fina … antagligen inte helt gratis dock

    http://www.liquidforcekites.com/bindings_union.htm

  • curry

    Medlem
    28 oktober, 2005 vid 15:37

    2 lök ungefär. Om man inte vill punga ut finns det begagnade Ultra (wakebindningen, typ likadan) lite överallt.

  • pepa

    Medlem
    28 oktober, 2005 vid 15:38

    2000 danska på kiteshop.dk

  • davids

    Medlem
    28 oktober, 2005 vid 19:48

    har du mindre fötter än mig (41-42) kan du få köpa mina.. köpte fel storlek, går att åka med men klämmer som satan…

  • unhooked

    Medlem
    28 oktober, 2005 vid 19:59

    har ca 43/44

  • davids

    Medlem
    28 oktober, 2005 vid 21:26

    då kan det bli svårt

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wakebindningar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.