Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing wakeskejt. Nån som säljer?

  • johanw

    Medlem
    26 mars, 2009 vid 15:23

    @skejtar_henke 537299 wrote:

    Men fatta trögt då.. Jag vill ha en bräda med rocker men ingen 3 stegsrocker..

    jag kolla LF´n igår hemma hos matthias den ser sjukt najs ut.. http://www.flat3.se/produkter/brador/wakeskate

  • skotten

    Medlem
    26 mars, 2009 vid 16:15

    yeah well thats the problem with the LF stuff.. it looks nice… but is that it? 😛

  • jonaish

    Medlem
    26 mars, 2009 vid 17:42

    @skotten 537319 wrote:

    yeah well thats the problem with the LF stuff.. it looks nice… but is that it? 😛

    yaeh, sometimes maybe…

  • johanw

    Medlem
    26 mars, 2009 vid 18:00

    @skotten 537319 wrote:

    yeah well thats the problem with the LF stuff.. it looks nice… but is that it? 😛

    du vågar ju inte testa…:P

  • hengo

    Medlem
    26 mars, 2009 vid 20:13

    @skotten 537319 wrote:

    yeah well thats the problem with the LF stuff.. it looks nice… but is that it? 😛

    hahah noo skotten. dom är dom enda som har riktiga wakestylebrädor, å de e nice!

    havocen e dessutom den enda bowkiten jag testat som e nice. OCh då vet du ju lika väl som mig att jag kommer direkt ur ett fyrårigt förhållande med EH wave så jag vet vad som är NICE 🙂

  • hengo

    Medlem
    26 mars, 2009 vid 20:13

    och då menar jag RIKTIGT NICE!

  • hengo

    Medlem
    26 mars, 2009 vid 20:15

    nu blev de OT,
    na henke de är nog bra. Jag har egentligen inten erfareneht av wakeskates, men kan tänka mig att man behöver rätt mycket rocker, det gör man ju iaf för att kunna poppa “flat” utan att kanta, ananrs dyker ju brädan (brädan = average äckelproduktionsstrapsbräda, en redig LF wakestylebräda pallar detta).

    Lite mer rocker öppnar upp helt nya möjligheter!

    lycka till å rapportera när du köpt, är också sugen..

  • tomw

    Medlem
    26 mars, 2009 vid 20:43

    If there is anyone that can ride one of those bloody things, its you henke.

    Your skateboard looks like its glued to your feet when you do those flippy-fakey-grindy-whatevers at the skatepark.

  • skejtar_henke

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 07:15

    Tom kan du inte bygga en till mig…Finns ingen som säljer nån som jag vill ha..

  • hengo

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 07:29

    varför inte LF skaten? Har beställt den, kom upp till umeå så får du prova 🙂

  • ziik

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 12:19

    Det enklaste sättet att få en “skate” som inte är trestegs vore väl att leta upp gammalt exemplar av naish stubbie 115. Den har ungefär samma outline som dagens skates plus att den dessutom har aptjock nos och tail lite i samma stil som nyligen släppta pimpmaterial.

    Går säkert att få för en femhundring ur någons garderob. Sen är det bara att tappa stropparna å köra. Å vill du är det ju bara att beställa “grippa” eller foam och slaska på. Visst, ska man limma skum får man ju kanske lägga en kvart på det…. Men kombinerar du det med att dricka en öl eller tre så känns insatsen mindre tung.

    Tänkte själv köpt en stubbie senast det trillade ut en på köp å sälj. Men han inte ens sträka mig efter plånboken innan den var borta. Tänkte också på det där med rockern…

    Jag åker på en trestegs idag. Å det fungerar fint måste jag säga. Inge minus när det ska ollas. Fint med lite konkavt (skålat) grepp med.

    Jag är kass på skate än så länge, så ta min input för vad det är. Men det är sjukt kul. Jag skulle vilja ha en lite störra skate dock för sunkiga dagar.

  • skotten

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 16:04

    if henke is getting one I want one too Tom!

  • tomw

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 20:36

    Guys,

    I really am flattered that you would want a piece of plastic made by me.

    But i just do not have the time. I´m trying to save Sony Ericsson, not alienate my son, keep my wife, have fun kitesurfing, make a few boards to keep my sanity, learn how to do a 50-50, and not get fat. Not in that order of priority.

    Henke, you are too anal. get a LF wakeskate. 3 stegs rocker is not gonna matter.

    See ya at Bryggan imorn.

  • jonaish

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 20:41

    wöörd Tom! Henke-killen, sluta va sån kärring! 😉

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing wakeskejt. Nån som säljer?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.