Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Warrior-manual för en dummy?

  • Warrior-manual för en dummy?

    Publicerad av flirrrt på 1 februari, 2008 vid 14:53

    Fick just min nya warrior-sele (Mystics), och har inte fullt kolla på alla features 🙂 Ingen som vet om det finns nån manual lr liknande?

    Nåt svart spännband längst ned på ryggen t.ex som jag inte har en aning om vad det är till för.. videon på mystics nya sida förklarar inte detta heller :-S

    flirrrt svarade 16 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • mjersen

    Medlem
    1 februari, 2008 vid 14:59

    http://www.ontopsports.com/catalog_2/product_info.php?cPath=21_22&products_id=28&osCsid=507153c969c07d7dfe43f5e6797f9281

    om det är vad jag tror du syftar på så är “spännbandet” till för att fösta Hp-leachen i.

  • flirrrt

    Medlem
    1 februari, 2008 vid 15:08

    tack för ditt svar mjersen, dock var hittade jag itne riktigt vad jag sökte.

    Det är inte HP leashen jag syftar på, utan ännu längre ned… nåt smalt spännband jag aldrig sett förut?

  • jezaja

    Medlem
    1 februari, 2008 vid 15:12
    Flirrrt;442101 wrote:
    tack för ditt svar mjersen, dock var hittade jag itne riktigt vad jag sökte.

    Det är inte HP leashen jag syftar på, utan ännu längre ned… nåt smalt spännband jag aldrig sett förut?

    Det är på framsidan, det är ju den bästa funktionen på mystic-selarna att man kan spänna ner spreaderbaren med den. Sätt den genom lilla platta “öglan” på undersidan av spreaderbaren och dra åt på andra sidan så hålls den i rätt position alltid.

  • call3

    Medlem
    1 februari, 2008 vid 15:23
    jezaja;442103 wrote:
    Det är på framsidan, det är ju den bästa funktionen på mystic-selarna att man kan spänna ner spreaderbaren med den. Sätt den genom lilla platta “öglan” på undersidan av spreaderbaren och dra åt på andra sidan så hålls den i rätt position alltid.

    Jupp, grymmt bra funktion!

  • pjoter

    Medlem
    1 februari, 2008 vid 15:26

    å e de ryggen du menar så är det bara ett handtag för att hålla ner dig om det blåser ordentligt.

  • snygging

    Medlem
    1 februari, 2008 vid 21:16

    Och om det blåser pung kan du binda fast pungen i den så behöver du inte oroa dig för den sen under körningen!

  • tim-eriksson

    Medlem
    1 februari, 2008 vid 23:05
    pjoter;442109 wrote:
    å e de ryggen du menar så är det bara ett handtag för att hålla ner dig om det blåser ordentligt.

    Jag trodde ni vill flyga… Eller är handtaget till för att åka äkte switch? Med ryggen mot dragen…

  • flirrrt

    Medlem
    2 februari, 2008 vid 09:17

    Jezaja: det låter vettigt ja 🙂

    snygging: Kan bli lite begränsad rörelse i raileyn då :-S Eller så funkar det som motstånd för att lättare komma ned..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Warrior-manual för en dummy?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.