Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Wave Classic

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2001 vid 13:03
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2001 vid 13:46

Jo, det hade jag gärna gjort, men jag kommer inte in på den sidan. Den bara står och laddar ner bilder i all oändlighet…vid 3050 k och ett antal minuters väntande gav jag upp… Inte brukar den sidan vara så SEG, eller?

Jag undrar mest om det är tävlingar alla tre dagar, eller hur uppdelningen är? När händer vad?
    På Varbergs Vindsurfingsklubbs sida hittar jag ingenting mer än att det ÄR Wave C, men inte när…

Ha dé!

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2001 vid 13:51

Här e det som står på surfersparadise.nu….

Wave Classic startades som en tävling för de inbitna vågseglarna som gick av stapeln sent på höstarna i Apelvikens vågor. Förutom att WaveClassic ingår i den svenska Wave & Freestyle touren har tävlingen under senare år utformats till ett internationells evenemang med deltagare från hela världen.
    Förutom vindsurfing så blir det i år också klättervägg, grafiti målning, Bmx uppvisning samt motor-x med Fredrik Hedman som är en av Europas främsta i bigjump.

Anmälan: Sätt in 250:- på vårt postgiro 9205320-6 ange. Namn, adress, telnr, email, sposorer, segelnr samt vilken klass du vill deltaga i. Sista datum för föranmälan 2 september. Om du inte har möjlighet att betala via pg. Kan du för anmäla dig via e-mail

Förra året hade vi över 70 st deltagare. I år har vi begränsat deltagar antalet till 64 st.

Inregistrering Fredag morgon kl 8-9. Efteranmälan (350:-) kan göras i Apelviken i mån av plats.

Senaste Nytt:
    * Greg Allaway KA38 kommer till WaveClassic. Greg är killen som uppfann tricket Grubby och är en riktig stjärna i Freestyle och vågsegling.
    * Robby Seeger och Lars Pedersen kommer!
    * TV på plats. Reportage för Eurosport, Viasat samt Sveriges Televison.
    * Mega invigning på fredagkväll, med cross, liveband, och annat uppträdande.
    * Förutom att Frippa kommer och hoppar med sin Cross. Så kommer även Team Surfersparadise egna killar att köra.

/Tobias

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2001 vid 13:53

o ja ..det e 7-9 sep …o sidan funkar hur fint som hellst ../Tobias

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2001 vid 14:13

Tack så mycket! 🙂

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA