Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Wave-classic på Viasat sport!
-
Wave-classic på Viasat sport!
Publicerad av surferic på 22 november, 2001 vid 11:07Fick nyss mail från Viasat sport. Fimen från Wave-classic den 7-9/9 kommer att visas på Viasat sport den 26:e december klockan 19:00.
borje svarade 22 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
sånna som du e bra, som har KOLL på grejerna!
respect.
SWE 227 -
Programmet lär vara 30 minuter – repris vid 3-5 tillfällen. Inte dåligt av Viasat Sport! Skriv gärna till dem att du uppskattar att de visar surf-/windsurfingfilmer!
-
Ville bara paminna er. Vill nagon vanlig sjal spela in detta sa man far se det? God jul fran Kapstaden!
-
känns taskigt att man inte har kanalen 🙁
men man fick ju en liten dos igår på eurosport, reportage om brian talma och lite kite fick dom också plats med, Robby flög rätt bra
/Ian -
Det är inte så att det finns en vänlig själ där ute som kan tänka sig att hjälpa oss stackare. Kanske genom att spela in det på video eller kanske ännu bättre rippa det och lägga upp en länk? Om någon skulle kunna tänka sig att skicka mig en kasset så skulle jag bli jätte glad och naturligt vis stå ör kostnaden.
/flintorp -
Fan också
jag missade det.
ngn som vet när det går i repris? -
Vi har det inspelat.
Filmen kommer med Henke till sydafrika nyårsdagen.
Kenneth/OWC -
Tyvärr var det som så ofta när det är surf på TV…..ganska svaga o tråkiga vindar, ärligt talat så var det inte mycket att se på. Jag vill se vindsurfing från Sverige i hårda vindar, vilken höjdare det skulle vara!!!
-
Kommer en svensk surffilm i vår där det är mycket bra
segling från hela sverige och danmark.Lägg märke till att detta program var ett repotage från
wave classic och de hade inte de bästa förhållandena att
utgå ifrån. Jag tyckte det var ett toppenrepotage!
Logga in för att svara.