Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Wave och freestyle seglar på freeride bräda??

  • mexi_

    Medlem
    21 november, 2016 vid 08:55

    Vet inte om jag förstår dig helt nu…:) men jag har testat att köra små vågor och freestyla lite på en freeridebräda och det är så sädär kul.
    I år skaffade jag en fanatic skate 110 och det är det bästa köpa jag gjort. Lockar verkligen till att man ska tricka och funkar dessutom att freerida med. Dock ingen fartsensation.
    Har en fanatic fsw 88 när det blåser mer och den är snabb och sjukt kul i vågorna, men kanske lite för snabb för att köra i stora vågor.
    Jag kommer lätt att fortsätta med denna uppsättning då jag får grymt mycket kul tid på vattnet 🙂

  • mrquality

    Medlem
    21 november, 2016 vid 09:24

    @mexi_ 742277 wrote:

    Vet inte om jag förstår dig helt nu…:) men jag har testat att köra små vågor och freestyla lite på en freeridebräda och det är så sädär kul.
    I år skaffade jag en fanatic skate 110 och det är det bästa köpa jag gjort. Lockar verkligen till att man ska tricka och funkar dessutom att freerida med. Dock ingen fartsensation.
    Har en fanatic fsw 88 när det blåser mer och den är snabb och sjukt kul i vågorna, men kanske lite för snabb för att köra i stora vågor.
    Jag kommer lätt att fortsätta med denna uppsättning då jag får grymt mycket kul tid på vattnet 🙂

    Jag har en freeride GO 161 lt(har börjat i år med vindsurfing) med en freeride segel Severne Synergy 6.7. När det blåser mycket det känns att jag behöver en mindre segel som jag kan använda för att kunna träna lite mer att gippa/slar också. Nu har jag köpt beg riggpacket med NAISH force 4.2, 4.7 och Naish boxer 5.4, funderar bara vilken skillnad kommer jag att märka med wave seglar påp min freeride bräda? Jag kommer att köra mest på platt vatten.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Wave och freestyle seglar på freeride bräda??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.