Senaste nytt Forums Wave score 88 , hur är den?

  • Wave score 88 , hur är den?

    Publicerad av surfbulten på 5 oktober, 2003 vid 16:43

    Tjenare

    Jag undrar om ni har något att säga om Wave score 88?
    Väger runt 95kg och letar efter en bräda som man kan ha som liten bräda när det blåser runt 5.0-4.5, kan detta vara något? Funkar bra i vågor? man är ju lite beroende att ha lite extra liter då man har sin vikt.

    Mvh
    Bulten

    anonym-anvandare svarade 20 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • senomar

    Medlem
    6 oktober, 2003 vid 06:31

    Det är en mycket trevlig bräda. Den är mycket snabb och lättplanad, svänger som tåget men snabbheten gör att det kanske inte är världens enklaste bräda att lära sig “hoppa runt manövrar” med. Lätthoppad och trevlig, men som vågbräda är den inget att ha om man med en vågbräda har för avsikt att också rida vågorna. Om du väger 95 pannor kan du nog hitta alternativ som passar bättre om du vill ha en vågbräda. Om du bara skall hoppa och gasa så är det bara att slå till. Det går iofs att göra en sväng eller två på vågen men det rockar ju inte direkt, kanske kan man svänga mer med 95kg men jag vägde 10kg mindre då jag hade den och den är och förblir en freestylebräda som är snabb och lätthoppad.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 oktober, 2003 vid 11:02

    Tackar för ditt svar S-68.

    MVH
    Bulten

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Wave score 88 , hur är den?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.