Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing WCLs första film! 240-wakeboarding

  • rambo_johnson

    Medlem
    15 april, 2004 vid 19:39

    fean gubbar var e Mr.SpööödGööön papap maurten har ju en

  • rambo_johnson

    Medlem
    15 april, 2004 vid 19:41

    Haurd Film, haha

  • samhansson

    Medlem
    15 april, 2004 vid 20:04

    Fan boys, hemma igen.. Tyckte ja såg BMW:m på McDonalds idag… Galett att köra å sprätttta så nedanför mitt place…
    Ball film……….
    laugh.gif

  • patrikol

    Medlem
    15 april, 2004 vid 20:16

    Härligt att se inte lite avunsjuk! Bilstrand det skulle han fågelskådarnissen i Ljunghusen säkert gillat! Skit coolt! smile.gif

  • jott

    Medlem
    15 april, 2004 vid 20:45

    de e bara att ansöka hos kommunen så ska ni nog fan kunna göra fim på bilwakr där nere med. hehe

  • niklas82

    Medlem
    15 april, 2004 vid 22:46

    Svar till:


    Fan boys, hemma igen.. Tyckte ja såg BMW:m på McDonalds idag… Galett att köra å sprätttta så nedanför mitt place…
    Ball film……….
    laugh.gif

    [/ QUOTE ]

    japp det var min Vita fara du såg på mc donalds..
    min gröna racerbil är på lagning.. kör snart om dej nåndag i din slöa jeep smirk.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 april, 2004 vid 05:16

    Patrikol,

    Fick ett mail av “fågelskådarnissen i Ljunghusen” där han kort och gått skällde ut mig och sa att det visst var så att fåglarna sket på sig varje gång de såg en kite. Han kommer fan inte ge sig så jag föreslår att vi alla kör bil på stränderna så de får ngt annat att fokusera på!

    Christian

  • niklas82

    Medlem
    16 april, 2004 vid 10:23

    hahaha… fan ni har problem där nere..
    sköter vi oss inte i mynningen så kommer samma saka att hända det är ett naturreservat det oxå…
    vi borde alla ta efter vår allas pappa mårten, som gör ett jätte jobb och snackar med alla fiskare fågelskådare mfl och får fram förlikningar till höger o vänster… MEN det är juh inte helt lätt när man har med vissa insnöade “idioter” att göra som bara att dom får sitt så ska det inte komma något nytt…..

    övertyga honom att det är exotiska belgian Blue fjärilar som flyger i luften och vi bara hänger på efter för det är våra polare!

  • wipeout

    Medlem
    16 april, 2004 vid 11:19

    Nice, vi provade nåt liknande på Fuerteventura…. men utan bil…. vi var 3-4 personer som sprang och drog istället… jävligt jobbigt efter några vändor… men tristessen får en att göra dumma grejer när det inte blåser…

  • eklov

    Medlem
    16 april, 2004 vid 12:34

    Kul film kids!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing WCLs första film! 240-wakeboarding

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.