Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Webbkameran i Apelviken

  • Webbkameran i Apelviken

    Publicerad av christoffer-r på 8 oktober, 2003 vid 07:24

    Det kan dröja ett tag innan vi får se bilder från apelviken på VVK:s hemsida. Vi har nämligen blivit av med den andra webbkameran också. Vi kommer att försöka lägga ut vinduppgifter så snart som möjligt om inte allt för mycket har pajat när kablarna till kamerorna klipptes. Nya kameror kommer upp då vi hittat en bra lösning för att undvika stöld…

    Christoffer Rehn VVK

    christoffer-r svarade 20 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • inge

    Medlem
    8 oktober, 2003 vid 07:32

    Hej på er!
    Det är verkligen synd att Ni blivit av med kameran. Jag använder den väldigt mycket för att se aktuella vindar i Varberg. Dessutom använder jag mig av wap funktionen på mobilen för att ansluta till den och det går ju inte heller.
    Vi får hoppas att Ni hittar en bra lösning på det snart!

    /Inge

  • surfen

    Medlem
    8 oktober, 2003 vid 07:50

    Vilka satans agronomkleptomaner ni har där nere i Varberg, sätt 380V runt kameran så dom fastnar och ser ut som torkade russin efter ett tag.
    Agronomkleptoman är ett annat ord för BONDTJYV. mad.gif

  • christoffer-r

    Medlem
    8 oktober, 2003 vid 07:52

    Vindmätaren finns ju kvar, men frågan är hur länge…
    Vinduppgiter kommer att läggas ut så snart vi fått elen till kamerorna urkopplad, förhoppningsvis innan helgen.

  • mag

    Medlem
    8 oktober, 2003 vid 10:40

    Lysande i så fall!

    Hoppas wappen också går igång då.

    Tack för bra service!
    /Magnus

  • sponte

    Medlem
    8 oktober, 2003 vid 17:03

    Fy fan vad sur man blir, ska det vara så j–la svårt att få ha grejerna ifred. Jag blir ärligt talat riktigt upprörd.

    Lägg ut ert postgironumret så kan alla som regelbundet använder sig av kameran sätta in en 10:a var. eller något i den stilen

  • christoffer-r

    Medlem
    9 oktober, 2003 vid 07:34

    Kamerorna var försäkrade, så ekonomiskt är det inga problem, men som alltid när man har med försäkringsbolag att göra kan det ta lite tid. Vi måste även försöka hitta en lösning så att vi inte blir av med kamerorna igen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Webbkameran i Apelviken

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.