Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Welcome to Australia..

  • gh0st

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 06:49

    Ja, tydligen är Woodmans point “breeding ground for bullsharks, but you knew that already didn´t you?” var det en local som sa till mig nu i dagarna…

    Martin, nä vinden har inte kommit igång ännu. Det är fan fortfarande kallt, har regnat en hel del och det är bara runt 20-22 grader mitt på dan o typ 12 grader på kvällen, jag jobbar bara i butiken än så länge. Men värmen ska komma till helgen säger dom på nyheterna! Jag lämnade min 12a hemma denna gången o tog en 8a o 10a med mig! Hur är livet där hemma?

  • trumpeten

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 07:40
    gh0st;579920 wrote:
    Ja, tydligen är Woodmans point “breeding ground for bullsharks, but you knew that already didn´t you?” var det en local som sa till mig nu i dagarna…

    Martin, nä vinden har inte kommit igång ännu. Det är fan fortfarande kallt, har regnat en hel del och det är bara runt 20-22 grader mitt på dan o typ 12 grader på kvällen, jag jobbar bara i butiken än så länge. Men värmen ska komma till helgen säger dom på nyheterna! Jag lämnade min 12a hemma denna gången o tog en 8a o 10a med mig! Hur är livet där hemma?

    Mate, jag tror du fått nått om bakfoten, det ska bli regn varje dag tills i April, tyvarr blir ingen sommar har, ska hagla och jävla sig hela sommaren, ingen ide att komma hit. Tydligen nått med global warming att göra 😡

    Vindstilla och noll i swell också tydligen, suger ju men vadå vi fick en tv i veckan så man klarar sig nog, det rykats om att det ska komma 8-9 knots och 0.5 foot waves i april ioförsig så det är alltid nått att se fram emot.

  • davids

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 07:44

    Vinden brukar inte bli reguljär och stabil förrän december ändå. oktober och november är fortfarande lite gamble… Men sen blåser det också VARJE dag i 4-5 månader from december..

  • wakenils

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 09:52
    Trumpeten;579931 wrote:
    Mate, jag tror du fått nått om bakfoten, det ska bli regn varje dag tills i April, tyvarr blir ingen sommar har, ska hagla och jävla sig hela sommaren, ingen ide att komma hit. Tydligen nått med global warming att göra 😡

    Vindstilla och noll i swell också tydligen, suger ju men vadå vi fick en tv i veckan så man klarar sig nog, det rykats om att det ska komma 8-9 knots och 0.5 foot waves i april ioförsig så det är alltid nått att se fram emot.

    lägg upp lite film istället!!!!

  • trumpeten

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 11:00

    Kommer, kommer. Core Jammet ar preliminær bokat 18-27 januari.

    KEn kicker på Woddies kommer inte bli før æn dom 9 dagarna i och med att vi riskerar att bli bannade om det blir nå trubbel om vi ska slæpa ditt en kicker, dæremot så ær nog Toby upp før att sætta upp slider nere i safety bay, 40min south.

    Har filmat lite wajk men det ar sa kasst sa jag pm:ar trashet

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Welcome to Australia..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.