• callep

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 08:48

    men asså han skulle ju ha bangat den där sista rotationen.. det ser ju bara fjolligt ut………. annars så kanske det var lite coolt.

    håkman var fan håller du hus nu för tiden?? allvarligt talat?! du har fan missat sjukt många dagar i shitbay.. inte okej…

  • s66

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 09:19
    callep;562016 wrote:
    men asså han skulle ju ha bangat den där sista rotationen.. det ser ju bara fjolligt ut………. annars så kanske det var lite coolt.

    håkman var fan håller du hus nu för tiden?? allvarligt talat?! du har fan missat sjukt många dagar i shitbay.. inte okej…

    Helt klart Callepung, I agree!! Min personliga uppfattning är att den sista rotationen ska väck om det ser ut sådär…ujujuj va de ser tamt ut!! Kicka fenan för att få rotation ser inte bra ut…likså den där bongka, sista rotationen gör att hela tricket förstörs.

    Fast de klart, de fanns ju en förklarlig orsak till att dom ändrade hela dömandet detta året…tex Lanzarote och nu kommer Fuerte. Mer air och mer ladd…väck me fjollorna o in me männen 😉 Men som sagt…bara personlig åsikt.

  • svenne

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 10:35
    S66;562022 wrote:
    Helt klart Callepung, I agree!! Min personliga uppfattning är att den sista rotationen ska väck om det ser ut sådär…ujujuj va de ser tamt ut!! Kicka fenan för att få rotation ser inte bra ut…likså den där bongka, sista rotationen gör att hela tricket förstörs.

    Fast de klart, de fanns ju en förklarlig orsak till att dom ändrade hela dömandet detta året…tex Lanzarote och nu kommer Fuerte. Mer air och mer ladd…väck me fjollorna o in me männen 😉 Men som sagt…bara personlig åsikt.

    Men asså, farbror Wenzels äckligt vertikala hopp into nån sick push loop igår knäcker det mesta. Blev inte mindre knäckande av att han precis innan hoppade över mig när jag lagom hade blivit spolad och skrek “Wesley, follow me!”…
    Vilket jag inte gjorde.

  • callep

    Medlem
    3 augusti, 2009 vid 11:56
  • tdk

    Medlem
    3 augusti, 2009 vid 17:26
    Håkman;562011 wrote:
    http://www.continentseven.com/windsurfmove1814.html

    Äntligen kommer den, Flakan into Shaka istället för den gamla vanliga. Levererad av mr Frans.

    Ja äntligen ytterligare ett meningslöst snurra trick utan power……

  • hakman

    Medlem
    4 augusti, 2009 vid 19:07

    Herregud.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.