Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing willy skipper

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 april, 2005 vid 10:35

    Toucan kallas den varianten. Man ska enligt uppgift kunna få brädan i pungen. Mycket svårare än willy.
    Jacob

  • styret

    Medlem
    13 april, 2005 vid 10:36

    då hter det nått annat ballt, lazy susan? eller det kasnke är när brädan snurrar 360 grader?

  • jpeter

    Medlem
    13 april, 2005 vid 10:36

    Då blir det en Tucan istället. Skulle tro att det är bra mycket svårare. Men jag har inte varit i närheten av att sätta varken willyn eller tucan.

  • endy

    Medlem
    13 april, 2005 vid 10:40

    Video, V34 som uppfann jäkelskapet wink.gif
    http://www.continentseven.de/move.php?moveid=236
    Kolla även Barracuda combo, är lätt har jag hört tongue.gif

  • basse

    Medlem
    13 april, 2005 vid 11:06

    Verkar vara en riktigt däckdödare… han landar ju med båda fötterna på nossidan av masten.

    Combon tykte jag var lite löjlig när han på slutet står helt still och pressar runt sakerna. Säkert svårt dock.

  • fjant

    Medlem
    13 april, 2005 vid 19:20

    Annars är det en riktig höjdare när man misslyckas i en vanlig willy och halkar av/missar brädan och sätter sig på mastfoten. Självklart kommer pungen emellan! shocked.gif

    /Fjant

  • calle_b

    Medlem
    14 april, 2005 vid 05:41

    Den smärtan är helt klar värd att undvika. Jag fastnade lite för hans shove it. Den högst upp i listan. Är den lite tweakade eller?

  • bergelin

    Medlem
    14 april, 2005 vid 17:24

    Nar vi anda snackar pung sa maste jag bara inflika att jag skulle beachstarta igar och var lite halv-nonchalant och missade bradan mitt i en vindby och satte benen absolut perfekt pa var sida om mastfoten. “delar” av min kropp ar idag neonlila och jag kan inte ga ordentligt.. Undra om man kan fa problem med barnanskaffningen?? Skit samma, surf on! crazy.gif

  • el_duderino

    Medlem
    25 maj, 2005 vid 13:47

    Hans Tucan Lollipop är däremot jäkligt snygg!!!!

    http://www.continentseven.de/movenext.php?moveid=226

  • piraten

    Medlem
    26 maj, 2005 vid 09:11

    eller hans shove it into airjibe… God damn it!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing willy skipper

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.