Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Wind at last !! frammed långkallingarna

• anonym-anvandare

Medlem
    8 oktober, 2000 vid 22:20

Vad, säger du.
    Var??????

• christerljung

Medlem
    9 oktober, 2000 vid 17:44

äsch päsch, jag fick ett anfall igår när det rörde sig några löv i trägården här i Falun.
    MEN NU BLÅSER DET (måndag kväll) ! Det låter roooorrrrgrrrooorgrrrrr och lixom knakar i fönsterkittet. Typiskt.
    Hmm pannlampa kanske ?
    Imorrn blir det nog ett VÄÄÄLDIGT viktigt “kundbesök” – på vattnet.

• klepper

Medlem
    9 oktober, 2000 vid 18:27

Underbart att höra. Själv väntar jag på vinterdräkt som kommer imorgon, förhoppningsvis. Snacka om dålig tajming. Beslutar mig för att förlänga säsongen och då kommer vinden som varit frånvarande i en månad just när min nya våtdräkt är i postens, i bland långsamma, händer.

• christerljung

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 06:22

Aha !
    Jag måste passa på att slå ett slag för mina Craft sportunderställångkallingar från 1981 (hur de luktar tänker jag inte beskriva).
    De värmer så gött att jag kunnat behålla min läckande gamla NP dräkt trots kölden.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Wind at last !! frammed långkallingarna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.