Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windance, riktigt bra!

  • Windance, riktigt bra!

    Publicerad av calle på 19 april, 2005 vid 06:41

    Jag ville liksom “alla” andra ha ett par DaKine Cold Water Mitts för att inte frysa om händerna nu i vår. Och eftersom det inte går att få tag på i svedala, finns ju “för liten efterfrågan” enligt importören, så beställde jag från USA.
    Närmare bestämt Windance , ett par kompisar ville oxå ha så det blev fyra par, 3 L och ett par XL.
    Pengar drogs, ca 850 SEK, och paketet var på väg och på väg och på väg …….
    Det kom helt enkelt aldrig fram några handskar, jag kontaktade Windance och nu efter en massa trevliga mail fram och tillbaks så har dom skickat ett nytt paket som kommit fram.
    Utan extra kostnad för mig!

    Jag kan verkligen rekommendera Windance som verkligen velat att allt skulle bli rätt och aldrig varit otrevliga eller försökt ignorera mina mail.

    / Calle
    PS: Eftersom det blir, mycket, billigare att skicka paketet som “vanligt brev så fanns inget kollinummer för posten att söka efter.

    kamaaina svarade 19 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 april, 2005 vid 11:07

    Kan bara instämma när det gäller windance, kundfokuserade, lösningsorienterade, en angenäm upplevelse helt enkelt.
    -Jan Gifvars

  • judo-freddan

    Medlem
    19 april, 2005 vid 11:08

    Har samma erfarenhet. Bra killar!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 april, 2005 vid 11:23

    …och handskarna är toppen oxå. Testade dom i Söndags på Baggen för första gången. Lite småsvettig om händerna 🙂

    /Micke

  • ulfp

    Medlem
    19 april, 2005 vid 12:47

    Svar till:


    Kan bara instämma när det gäller windance, kundfokuserade, lösningsorienterade, en angenäm upplevelse helt enkelt.
    -Jan Gifvars

    [/ QUOTE ]

    Jag fick också känslan av dom är “kundfokuserade å lösningsorienterade”.

  • kamaaina

    Medlem
    19 april, 2005 vid 15:57

    Jo jag har sjaelv varit i kontakt med dem ngra ganger, de haller ju till i Hood River, vet inte om ni kollat upp priserna pa sprillans nya RRD (05) for $1195 US, helt ok priser. Jag skall ner o se vad man kan handla nu i Maj, det en typ 5-6h bilkorning fran Vancouver, men va fan…det e ju en gammal pojkdrom att fa segla 3.0 i Hood.
    /Freddy

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windance, riktigt bra!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.