Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurf-affärer i Barcelona?

  • nikke

    Medlem
    19 juni, 2010 vid 12:07
  • henryk

    Medlem
    19 juni, 2010 vid 19:03

    Var nere förra helgen – I Barcelona tror jag det är vågsurf som gäller – iallafall med tanke på alla brädor jag såg på stan…

  • eastenhill

    Medlem
    19 juni, 2010 vid 19:05

    Kööööp en till mig

  • carl-r

    Medlem
    19 juni, 2010 vid 20:38

    Är det där i byn?
    Isf måste jag nog bada lite.

    Tänkte förresten på att jag borde ha skrivit att det är bra om de är i närheten av la ramblas. Surfaffärer känns helt okej det med. Vill mest ha nåt ställe att rymma till några minuter och köpa en tröja eller nåt ifall det blir för mycket sko-affärer. 😉

    Iofs så drar frugan dit mig för att se på Moto GP så det kanske inte blir sååå mycket skoaffärer iofs. =)

  • imported_borje

    Medlem
    20 juni, 2010 vid 08:10
    Carl R;617933 wrote:
    Är det där i byn?
    Isf måste jag nog bada lite.

    Tänkte förresten på att jag borde ha skrivit att det är bra om de är i närheten av la ramblas. Surfaffärer känns helt okej det med. Vill mest ha nåt ställe att rymma till några minuter och köpa en tröja eller nåt ifall det blir för mycket sko-affärer. 😉

    Iofs så drar frugan dit mig för att se på Moto GP så det kanske inte blir sååå mycket skoaffärer iofs. =)

    Strandbilderna är rakt nedanför centrum i princip.

  • carl-r

    Medlem
    20 juni, 2010 vid 08:24

    Fan vad ballt! Tack!

  • gustav-s

    Medlem
    20 juni, 2010 vid 20:01

    Vet att det finns en surfshop på övervåningen i ett hus vid stranden där man har förvaring för vindsurfing på undervåningen. Shopen ligger ca 400 meter från det första tornet som linbanan går från. Om du går på gångbanan som går långs med stranden så kommer du ha shopen på vänster sida.

    Lite kryptisk beskrivning kanske men du kommer se linbanan så du borde kunna hitta.

    /Gustav

  • henryk

    Medlem
    20 juni, 2010 vid 20:16

    Japp, den sista bilden är tagen från porto olympic mot lyxhotellet w västerut, så den stranden ligger mycket riktigt rakt nedanför centrum. Bilderna på vågsurfarna är tagna ett par kilometer österut längs stranden (2 kanske) nästan borta vid forum där vi bodde, strandservingen var supernajs (i mindre vind) gott öl och käk, soft house som dunkade på… fartyget på en av bilderna pumpar ut sand på stranden genom en jätteslang. Från centrum stäcker sig kilometervis fräsch sandstrand österut, så bada e de definitivt läge för!

  • carl-r

    Medlem
    21 juni, 2010 vid 19:35
    Gustav S;618027 wrote:
    Vet att det finns en surfshop på övervåningen i ett hus vid stranden där man har förvaring för vindsurfing på undervåningen. Shopen ligger ca 400 meter från det första tornet som linbanan går från. Om du går på gångbanan som går långs med stranden så kommer du ha shopen på vänster sida.

    Lite kryptisk beskrivning kanske men du kommer se linbanan så du borde kunna hitta.

    /Gustav

    På joan de borbo? I riktning nordost?

  • carl-r

    Medlem
    21 juni, 2010 vid 19:39
    henryk;618030 wrote:
    Japp, den sista bilden är tagen från porto olympic mot lyxhotellet w västerut, så den stranden ligger mycket riktigt rakt nedanför centrum. Bilderna på vågsurfarna är tagna ett par kilometer österut längs stranden (2 kanske) nästan borta vid forum där vi bodde, strandservingen var supernajs (i mindre vind) gott öl och käk, soft house som dunkade på… fartyget på en av bilderna pumpar ut sand på stranden genom en jätteslang. Från centrum stäcker sig kilometervis fräsch sandstrand österut, så bada e de definitivt läge för!

    Tackar å bockar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurf-affärer i Barcelona?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.