Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurfing park

  • fiskmat

    Medlem
    13 december, 2010 vid 10:41

    Äh det där är gammalt 🙂 I Björlanda finns det sen länge några goa järnrör att slajda loss på…

  • styret

    Medlem
    13 december, 2010 vid 16:14

    Jag tror bestämt dem far med osanning. Jag ahr sett folk köra sliders med vindsurfbrädor förr. minns inte riktigt var bara. Någon annan här vet säkert direkt.

    Jag begriper inte riktigt poängen. När jag vill göra något som påminner om snowboard eller skateboard, då åker jag skateboard eller snowboard.

    Och till sist, skor när man surfar, huh?

  • hakman

    Medlem
    13 december, 2010 vid 19:46

    Det där tror jag inte att vi ska göra, fatta vilka sjuka jävla skador man kan dra på sig med krasher. Det går liksom inte ihop med det som rails och sliders är byggda för; man har inte någon känsla på en tjock windsurfingbräda gentemot vad man har på ett par skidor eller en wakeboard, till på köpet finns det bara två möjliga transitions. Att seglet blir ivägen är förövrigt motsägelsefullt för hela grejen med windsurfing.

    Word på Styret.

  • poppo

    Medlem
    13 december, 2010 vid 20:01

    hopprampen (inte heller nån nyhet) verkade ju funka iaf!
    klart man kan slå ihjäl sig på den också, men lite ball är det ju. sån drömde man många år om hemma på insjön innan man fick körkort!

  • stoorfaen

    Medlem
    14 december, 2010 vid 11:35

    Skor, tischa och kepa känns ju lika rätt som railen. Men rampen är lite frestande, är det inte någon här som byggt en eller har planer?

  • hakman

    Medlem
    14 december, 2010 vid 15:35

    Vågbrytare i Shitbay.

    Det är min dröm.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurfing park

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.