Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurfing Skåre?

  • Windsurfing Skåre?

    Publicerad av maki5836 på 25 september, 2008 vid 13:25

    Är det bara kite som gäller i Skåre? Hört en del om detta ställe men bara i kite-sammanhang. Någon som varit där och kört? Sydlig ska det vara antar jag?

    maki5836 svarade 15 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • skarabe

    Medlem
    25 september, 2008 vid 19:17

    Halloj
    Har en polare som bor där och jag har rekat vattnet där många gånger. Mycket, mycket sten, så jag har inte tyckt det varit värt ett försök..

  • s19

    Medlem
    25 september, 2008 vid 20:21

    Åkte förbi skåre varje dag under gymnasiet… funderade på det då i mitten av 90-talet men har aldrig testat det. Kämpinge har mindre sten och är lättare att komma ner till. Tror det är väldigt stökigt där ute precis som längs stora delar av kusten där… och en jäkla massa sten! Har kört från Kämpinge med raceprylar och österut men inte längre än fredshög ungefär. Vet inte vad du är ute efter för segling.. men tror inte Skåre har nåt att bidra med mer än med sten.

    Linus

  • el_duderino

    Medlem
    25 september, 2008 vid 21:10

    Jag va ute i Skåre en gång, tror jag, det va någonstans mellan Hölle och Trelle iaf. Det är som Linus säger, bara massa sten och inget mer… Inga riktiga vågor och inget bra platvatten om du letar efter det. Jo, lite får finns det också där omkring!

  • maki5836

    Medlem
    26 september, 2008 vid 09:07

    Tack för det, verkar av komentarerna att dömma inte vara ett höjdarställe… Hur är Dalabadet? Är det platt?

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurfing Skåre?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.