Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurfingparadis

  • jocla

    Medlem
    19 oktober, 2007 vid 20:19

    Låt mig gissa, det är JM som bygger där

    Jag vet inte varför men de verkar tycka att surfing säljer lägenheter och ritar in brädor bara man skymtar lite vatten.

  • fredrik-ygge

    Medlem
    20 oktober, 2007 vid 07:05

    Jag tycker det är kul att det tycker sporten är så fräck att de tror de säljer fler lägenheter med den. De kanske kan börja sponsra någon elitsurfare!

    Tycker f.ö. att bilden var grymt snygg, snyggare i tryckta än i elektroniska ovan dessutom. Oftast får man se gamla triangelsegel, men här var det moderna North & NP race riggar.

  • Knatte

    Gäst
    20 oktober, 2007 vid 07:24

    @fredrik.ygge 423422 wrote:

    Jag tycker det är kul att det tycker sporten är så fräck att de tror de säljer fler lägenheter med den. De kanske kan börja sponsra någon elitsurfare!

    Tycker f.ö. att bilden var grymt snygg, snyggare i tryckta än i elektroniska ovan dessutom. Oftast får man se gamla triangelsegel, men här var det moderna North & NP race riggar.

    Vindsurfing bilderna är väl från någon F2 speed challange också??:smile: Vita T-shirten är ju på mm.

  • bananen

    Medlem
    20 oktober, 2007 vid 08:12

    När jag jobbade på Lindholmen var vi snubblande nära att hoppa i och köra precis där bilden är tagen. Förmodligen hade sjöpolisen dykt upp på nolltid, de har ju inte så mycket annat för sig…

  • nlc

    Medlem
    20 oktober, 2007 vid 08:15

    Tycker mest synd om den lille pojken iförd både gummistövlar & räddningsväst bara för att få gå ned till bryggan å fiska, typisk produkt av överbeskyddande föräldrar.

  • memark

    Medlem
    20 oktober, 2007 vid 11:24

    Att det är seglingsförbud i område verkar arkitekterna inte riktigt ha brytt sig om. 🙂

  • tim-eriksson

    Medlem
    20 oktober, 2007 vid 18:44

    Vad händer OM man surfar på ett sådant ställe…

    Böter ? Och hur feta…?

  • danneman

    Medlem
    21 oktober, 2007 vid 18:10

    det var då den fulaste bild jag sett! har dom haft nån tävling i lågstadiet för att få fram den ??

  • nlc

    Medlem
    21 oktober, 2007 vid 18:14

    Tjejen längst till höger ser välplacerad ut för 50+ gubbar som ska köpa lägenhet för sina villapengar. Nej usch så fördomsfull jag blev…

  • bopung

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 15:25

    jag såg nyligen ngn köksannons, typ hth, kvick etc där man placerat en bräda stående i köket bredvid fläkten. Är det ett vanligt beteende eller?

  • ola_p

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 15:53

    @Bopung 423836 wrote:

    jag såg nyligen ngn köksannons, typ hth, kvick etc där man placerat en bräda stående i köket bredvid fläkten. Är det ett vanligt beteende eller?

    bor man trångt så…

  • gammelsurfen_

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 16:14
    Tim.Eriksson;423517 wrote:
    Vad händer OM man surfar på ett sådant ställe…

    Böter ? Och hur feta…?

    Tror att bötern på sånt ligger på runt tusenlappen.. sa i alla fall poliserna som haffade mig och polarna efter ett nakenhopp från klaffbron i trollhättan.
    Som tur var hade vi ett stilrent nedslag och slapp undan….

  • adde

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 16:23

    @Bopung 423836 wrote:

    jag såg nyligen ngn köksannons, typ hth, kvick etc där man placerat en bräda stående i köket bredvid fläkten. Är det ett vanligt beteende eller?

    Nä. Det brukar vara en tre-fyra brädor i hallen, kvik/hth verkar ju inte ha nån koll på vindsurfing över huvudtaget!

  • andersbq

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 16:30

    Jag har vindsurfat utanför Eriksberg, men det var för 10 år sen. Gick bra, inga poliser kom.

  • hanko

    Medlem
    22 oktober, 2007 vid 20:02

    @Tim.Eriksson 423517 wrote:

    Vad händer OM man surfar på ett sådant ställe…

    Böter ? Och hur feta…?

    Klart läge för sk “rapporteftergift”…Ett “uppfostrande samtal” med glimten i ögat för att tillfredställa allmänheten!

    En amatöranalys från en polisstudent!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurfingparadis

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.