Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wipika Mystery eller Naish TT49

  • Wipika Mystery eller Naish TT49

    Publicerad av bosseg på 18 juni, 2002 vid 11:53

    Nàgon som har provat, klämt pà eller hört nàgot om dessa brädor?

    Knäckte min Naish TT bidi 159 för tvà helger sedan och är nu pà jakt efter nàgot nytt och mindre. Eftersom det är fràga om ersättningsbräda är jag begränsad till de märken som affären har. (Det var inga problem att reklamera Naishbrädan, de skall inte gà sönder pà mitten:)

    Förutom Mystery och TTn har jag även sneglat lite pà Airush switch 156 som verkar väldigt slagtàlig…

    Tacksam för synpunkter,
    Bosse

    bosseg svarade 22 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 juni, 2002 vid 06:42

    jag har beställt hem en Mystery men den verkar inte komma förrän nästa århundrade eller nått, får se vad som händer.

    ser jäla go ut dock, jag hade nog dumpat naishen för den. mysteryn är lite som Infernon fast smalare, samma shape typ.

  • bosseg

    Medlem
    19 juni, 2002 vid 07:45

    Längd?? 140 eller 150, har du nàgra teorier?? är 140 för kort för att kunna köra i tex ljunghusens vàgor? är bra sugen pà nàgot litet och lätttransporterat.

    /B

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 juni, 2002 vid 12:41

    jag ska ha 140, och nej den är nog go o köra i vågorm ed, jag kör min 138 Wake i Ljunghusens vågor inga problem alls.

  • bosseg

    Medlem
    21 juni, 2002 vid 13:46

    Senaste nytt pà mystery fronten är augusti frown.gif
    Jag har lite panik pà planka nu och det verkar som om det kommer en sändning cabrinha prylar nästa vecka och det skall komma en sändning Naish prylar den 1 juli till butiken i Dk.
    Sà nu lutar det àt en prankster 150, fast det jag läst i tidningar om den är att den är bra, fast tung och dàlig pà att svänga (och den är 155 làng). Sà egentligen kanske man skulle satsa pà en Spoiler 150 wake och sätta stroppar pà den istället….
    Kan ocksà fà Catalysten som bytesplanka men det känns som om jag vill ha nàgon form av bidi.

    Naish leveranser känns det som om man inte vàgar lite allt för mycket pà för tillfället eftersom de verkar ha leveransproblem lite här och var i europa.
    /B

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 juni, 2002 vid 08:18

    det är sjukt ont om kiteprylar i vårt avlånga land

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 juni, 2002 vid 13:28

    Hej Bosseg

    Vad är “butiken i dk”?

    mvh
    Johan

  • bosseg

    Medlem
    24 juni, 2002 vid 12:51

    http://www.nautic-surfogski.dk
    Ligger pà andra sidan bron.

    /B

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wipika Mystery eller Naish TT49

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.