Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing wooowww! det blåser!

• wooowww! det blåser!

Publicerad av anonym-anvandare på 10 oktober, 2000 vid 15:44

Fett sjysst på Erstan utanför Stockholm idag!!! Körde 5.3 och rippade gärnet, perfekt med sydost där, ger ganska stor svall. Idag upp till 1.5 m. Om ni bor i sthlm, så dra gärna ut till erstan när det blåser sydost. Grymt bra, bara 20 min från sthlm centrum!!! Är det någon som varit i björkvik idag? Hur var det? Funderar på att dra dit imorgon bitti… nån som ska dit?

Se http://www.stockholmvindsurf.com för färdbeskrvning!

dikkeman svarade 24 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • zorlac

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 17:24

Jag kom precis hem från Björkvik(fan,man blir förbannad att det ska bli mörkt så tidigt).Vad ska man säga, det blåste pung helt enkelt.När jag kom dit vid 4a-snåret var det några som gick upp som hade kört 5,8.Optimistisk som man var laddade man 5,0an, inte så dumt, för en annan körde 5,8a och var överriggad.
    Vågorna var inte heller så dumma.
    När jag var tvungen att gå upp så var det ökande vind.SAAAATANS mörker.
    Hoppas man kan komma dit imorgon, får väl säga att man ska till tandläkarn eller något (surchef).
    Surfs up
    Pär

• k-p

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 18:01

Jag skall faan ringa till Kjelle!!

• dikkeman

Medlem
    10 oktober, 2000 vid 19:56

det är bara att rigga lantärnorna sen rockar man !!!

TT

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing wooowww! det blåser!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.