Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing www.lasurf.se uppdaterad med Liquid Force 2007

• skanepaul

Medlem
    6 mars, 2007 vid 21:38

Vill inte vara otrevlig på något sätt men ni måste göra något åt den sidan, väldigt rörig.

• lasurf

Medlem
    7 mars, 2007 vid 06:07

Hej jag ska få hjälp med den biten jake håller på att snickra på nya grejor
    mvh Anders

• psychonauten

Medlem
    7 mars, 2007 vid 09:00

Ska ni inte ta hem LF brädor? Kitesen vet jag inte mycket om, men brädor kan dom verkligen göra! I alla fall wakeboards, så jag antar att deras kitebrädor håller samma klass. 🙂
    Vill ha!
    Kan nog säga att jag köper en direkt osed och oprovad om du tar hem brädor!

• yann

Medlem
    7 mars, 2007 vid 09:37

Å passa på att hem lite LF bindningar också!

• mjersen

Medlem
    7 mars, 2007 vid 10:22

@Lasurf 368534 wrote:

http://www.lasurf.se uppdaterad med Liquid Force 2007
    Takoon 2007
    Slingshot 2007
    kolla in vår förköpsrabatt på 2000 kr per kite 2007
    ring för mer info
    0418 14109

hoppas på lite demodagar nu till våren då, så man får testa hur liquid force kitesen är.

• snygging

Medlem
    7 mars, 2007 vid 10:35

låter mycket intressant! :)!

• martin

Medlem
    7 mars, 2007 vid 12:17

@SkånePaul 368553 wrote:

Vill inte vara otrevlig på något sätt men ni måste göra något åt den sidan, väldigt rörig.

Det är trist att klaga, men mer rätt än så där går inte att ha i det här fallet.

Varför finns det specialerbjudanden direkt i kategorilistan tex? Ni (La-surf) skulle kunna styra upp den där sidan bara genom att rensa i menyvalen och genom att se över radbrytningarna i produkttexterna. Lägg alla erbjudanden under en separat rubrik istället. Som det är nu känns det bara som det nu konstigt och rörigt.

Det fyller vidare på med fel på helt sjukt låg nivå. Tex skrivs storlekar och priser ofta direkt i löpande text utan vare sig skiljetecken eller radbrytning.
    Det hade varit bättre med enbart en prislista och ett telefonnummer istället för ett sånt här fullständigt misslyckat försök till webshop. Kan man inte föra sig i skrift får man svara i telefon istället.

Jag hoppas verkligen att den utlovade förändringen kommer snart.

• jezaja

Medlem
    7 mars, 2007 vid 12:17

@Yann 368611 wrote:

Å passa på att hem lite LF bindningar också!

Ja försökte få tag i dem förra hösten men ingen lycka någonstans.

• yann

Medlem
    7 mars, 2007 vid 12:42

Provade du hos liquidforce.dk? Dom har ju en najs webbshop nu. Jag tänker beställa därifrån om inte lasurf kan fixa billigare? Vi kanske kan splitta frakt? Nic, ska du ha också eller? Du kör ju redan med allt annat som jag har 🙂

http://shop.liquidforce.dk/product.asp?product=89&sub=6&page=1

Någon som har efarenhet av vilka bindningar det är lättast att komma i? Union eller Escalade?

• jezaja

Medlem
    7 mars, 2007 vid 13:23

@Yann 368647 wrote:

Provade du hos liquidforce.dk? Dom har ju en najs webbshop nu. Jag tänker beställa därifrån om inte lasurf kan fixa billigare? Vi kanske kan splitta frakt? Nic, ska du ha också eller? Du kör ju redan med allt annat som jag har 🙂

http://shop.liquidforce.dk/product.asp?product=89&sub=6&page=1

Någon som har efarenhet av vilka bindningar det är lättast att komma i? Union eller Escalade?

Jag menade inte vanliga bindningar utan deras Luxurius vita pads.

• mat

Medlem
    7 mars, 2007 vid 14:56

Yann, Jezaja, Vill oxo ha Luxurius pads!!!

• skanepaul

Medlem
    7 mars, 2007 vid 16:19

Någon som vet om man kan sätta bindningar på Naish Thorn 2007???

• gurra_g

Medlem
    7 mars, 2007 vid 16:29

Snygga bindningar:-P, jag vill ha…

• yann

Medlem
    7 mars, 2007 vid 16:31

@SkånePaul 368705 wrote:

Någon som vet om man kan sätta bindningar på Naish Thorn 2007???

Jag ställde samma fråga på kiteforum:
    http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2336598&highlight=

• matthias

Medlem
    9 mars, 2007 vid 17:21

Vill ni ha förstahandsinfo på produkterna, skicka ett pm till mig eller lägg till mig på skype eller msn så ska jag svara så fort jag kan. Ska också sägas att LF numer har en ny distributör som lovar snabba leveranstider samt duktiga och seriösa återförsäljare.
    Ska förstöra slidern här på coche lite mer nu…bilder och film lovas inom en snar framtid.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing www.lasurf.se uppdaterad med Liquid Force 2007

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.