Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › www.skid.nu?
-
www.skid.nu?
Publicerad av rambo_johnson på 29 februari, 2004 vid 21:14Bengt vad händer?
nilsson svarade 21 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Svar till:
Bengt vad händer?
[/ QUOTE ]
Hackad dns kanske ; )
-
Svar till:
Bengt vad händer?
[/ QUOTE ]
Vad som händer är följande:
Att Skid finns ej längre, då jag fått ett barn till och min andra firma kräver en viss uppmärksamhet! Orsaken till att Skid startade var att jag ville använda och sälja produkter som jag önskade att få använda efter läst olika tester, och finansiera mitt eget brukande med hjälp av försäljning, men i valet mellan att hinna kita själv och sälja, är valet lätt JAG VILL KITA, jag har förvandlat alla mina andra hobbys till yrke ( Ni som känner mig vet vad jag menar) nu vill jag att Kite skall bli min golf, någonting att koppla av med! Givetvis kommer jag fortfarande att ha ett överskott av mina favis grejer, Globerider etc. men ej till salu förrän efter säsongen.
Efter den långa omotiverade harang vill jag avsluta med att Globerider kommer att finnas kvar i mer kompetenta händer än mina och det kommer även att byggas upp team, ett ”redigt” med bra brädor, Brunotti, och ett ”freedom riders”, själv kommer jag att använda UG och JL, så GLK lever vidare och förhoppningsvis även UG, men mer tveksammt med JL och jag kommer att vara på Råå// Med Vänlig Hälsning Bengt Nilsson, FD skid.nu, numera freewheling! -
Kunglig bild!
Svar till:
Svar till:
Bengt vad händer?
[/ QUOTE ]
Vad som händer är följande:
Att Skid finns ej längre, då jag fått ett barn till och min andra firma kräver en viss uppmärksamhet! Orsaken till att Skid startade var att jag ville använda och sälja produkter som jag önskade att få använda efter läst olika tester, och finansiera mitt eget brukande med hjälp av försäljning, men i valet mellan att hinna kita själv och sälja, är valet lätt JAG VILL KITA, jag har förvandlat alla mina andra hobbys till yrke ( Ni som känner mig vet vad jag menar) nu vill jag att Kite skall bli min golf, någonting att koppla av med! Givetvis kommer jag fortfarande att ha ett överskott av mina favis grejer, Globerider etc. men ej till salu förrän efter säsongen.
Efter den långa omotiverade harang vill jag avsluta med att Globerider kommer att finnas kvar i mer kompetenta händer än mina och det kommer även att byggas upp team, ett ”redigt” med bra brädor, Brunotti, och ett ”freedom riders”, själv kommer jag att använda UG och JL, så GLK lever vidare och förhoppningsvis även UG, men mer tveksammt med JL och jag kommer att vara på Råå// Med Vänlig Hälsning Bengt Nilsson, FD skid.nu, numera freewheling![/ QUOTE ]
-
klubbad säl som nån har markerat med en blimp? vem, vore det inte bättre att få bort resterna innan de luktar?
-
Svar till:
klubbad säl som nån har markerat med en blimp? vem, vore det inte bättre att få bort resterna innan de luktar?
[/ QUOTE ]
Visst Götet ligger nära Norge, men säljägare, FY PÅ DIG!
Logga in för att svara.