Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing www.SURFTRIP.se, Surfcamp på Rhodos med Niklas Stråhlén och Apollo!

  • niklas_s

    Medlem
    26 maj, 2009 vid 22:17

    Tjena!

    Planen från min sida var från början att, precis som ni säger, sätta ihop ett färdigt paket att enkelt boka på sig på. Det gick dock inte riktigt så enkelt som jag trodde, då jag själv enligt lag inte får ta betalt för resor utan att betala över 100 laxar till någon instans. Apollos priser ändras också ständigt så de tyckte inte att det var en så bra idé.

    Istället så körde jag på rekomendationer. Flygen de flesta antagligen kommer boka sig på är antingen 23-30 eller 16-30 augusti. De som bokat hittils har faktiskt alla valt att åka från 16-30, alltså en två-veckors charter. Jag kommer själv att vara där från och med den 16e. Boka på!

    //
    Niklas Stråhlén S-4444.com

  • rosen

    Medlem
    11 augusti, 2009 vid 21:17

    bumpar upp den här lite.

    Jag är grymt sugen på att åka, hur många är ni mm?
    Några från konfen?

    /rosen

  • crash151

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 00:54

    Låter gott att bara åka iväg en vecka och komma tillbaka med ca10års express erfarenhet jämfört med att harva runt och försöka lära sig skälv.
    Låter billigt med 3700kr för en vecka med prylar. Kolla Bonaire och då var det $900 utan flyg för en vecka med utrustning.
    Hade jag möjlighet hade man lätt åkt med.

    Alla ni som åker ha det så kul lycka till.

  • crash151

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 00:54

    Låter gott att bara åka iväg en vecka och komma tillbaka med ca10års express erfarenhet jämfört med att harva runt och försöka lära sig skälv.
    Låter billigt med 3700kr för en vecka med prylar. Kolla Bonaire och då var det $900 utan flyg för en vecka med utrustning.
    Hade jag möjlighet hade man lätt åkt med.

    Alla ni som åker ha det så kul lycka till.

  • claes6

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 07:23

    Hade hoppats få loss lite stålar så att jag kunde ta tjänstledigt och haka på, men det ser mörkt ut f n. Hoppas det blir ett återkommande evenemang – jag är definitivt PÅ nästa år.

  • ubaten

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 10:36

    vilket center är det som du samarbetar med . jag kan rekommendera blue eyes har bott där tre sommrar .

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing www.SURFTRIP.se, Surfcamp på Rhodos med Niklas Stråhlén och Apollo!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.