Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Xbox i höstmörkret

  • Xbox i höstmörkret

    Publicerad av surfmc på 28 november, 2005 vid 15:27

    När det börjar bli kallt så är det inte fel att vinna en egen xbox 360 !

    Jag vet inte om chansen är stor, men min sambo vann en resa med Apollo förra sommaren med detta företaget Caliber Media. Då gick det till så att man skulle besvara ett sms som de skicka ut så snabbt som möjligt. det kostar 6 kronor att svara. Den som vill kan vara med.

    dmp svarade 18 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jezaja

    Medlem
    28 november, 2005 vid 16:04

    Ush vad jag hatar sådana som dig. Spamråttor som dessutom inte fattar att värdet på xboxen är runt 2000:- alltså behövs det 333 pers som skickar in, dessutom va det massa finalomgångar etc, säg 250 personer som deltar. Är det över den siffran så skänker du en stigande procent av dina sms till företaget. Då har jag inte räknat nåt på den vanliga sms-kostnaden du får betala.

    Grundlurade spamtomte.

    Inte direkt så du länkar av givmildhet heller:

    Svar till:


    Öka dina chanser att vinna:
    Det finns möjlighet att förbättra sina chanser att vinna genom att tipsa vänner om tävlingen. Varje tipsad vän som genomför tävlingen, ger tipsaren ett (1) extra poäng.
    I sammanräkningen av totalpoäng för tävlingen, ingår finaldeltagarnas alla poäng (finalpoäng plus extra poäng). Max femton (15) vänner (extra poäng) kommer att medräknas i totalpoängen.

    [/ QUOTE ]

  • pjoter

    Medlem
    28 november, 2005 vid 16:56

    xbox kommer kosta från 3000 å uppåt så siffrorna stämmer inte helt. smile.gif

    men vilket företag eller lotteri eller vadsomhelst gör det inte för att tjäna pengar??

    Alla vet väl att spelbolagen tjänar pengar, ändå spelar dom för fullt… å dom som vinner blir ju lika glada för de..

  • jezaja

    Medlem
    28 november, 2005 vid 18:10

    Kostar i handeln är skillnad mot vad inköpspriset är. Brukar väl vara 50% påslag på det mesta, elektronik är väl kanske mindre men men.

  • pjoter

    Medlem
    28 november, 2005 vid 18:49

    jo men man får väl ändå räkna värdet på vad den skulle kosta om man köpte den??

    du måste verkligen tycka allt är dyrt överallt om du jämför med butikernas inköpspris. själv tycker jag inte en kite borde kosta mer än tillverkningskostnaden.

  • pepa

    Medlem
    28 november, 2005 vid 19:06

    Va fan ta bort den här skiten.

  • dmp

    Medlem
    28 november, 2005 vid 19:58

    Va f*n

    1: Varför finns det ens en oftopic tråd på detta forumet?

    2: När ska folk fatta? Det heter Krösslöda

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Xbox i höstmörkret

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.