Forumsvar skapade

Sida 21 av 37
  • _alexander

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 17:16 som svar på: Windguru = Slumpgenerator???

samma fenomen i halmstad

• _alexander

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 17:14 som svar på: vindar i halmstad

nej detta är ju helt sjukt asså, den enda vattenaktivet man kunnat roa sig med är 2krone segling som också är kul då solen e framme men även dessa tillfällen ju starkt begränsade, Nej det är ett skitland vi lever i

• _alexander

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 13:41 som svar på: vindar i halmstad

och syd

• _alexander

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 13:41 som svar på: vindar i halmstad

sydväst

• _alexander

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 18:29 som svar på: Min. vind för 6 m2?

asså nybörjarepå 84 låter rätt svårt och särskilt i tylösand där det är förhållandevis stora vågor
    kan du vattenstart? jipp? slag?

• _alexander

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 17:07 som svar på: Hängsele teknik????

bara att testa sig fram, personligen föredrar jag hellre lite tryck i bakhanden än i framhanden som när som helst kan utlösa ett fint kastfall om man får för mkt tryck i seglet som händer mig rätt ofta då jag aldrig riggar för litet blush.gif

• _alexander

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 16:55 som svar på: fedd reklam : surfcompaniet rea prylar

har du något närmare datum på när tabou anländer?

• _alexander

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 19:38 som svar på: Pryl råd till en som inte hängt med utvecklingen?

zero five är INTE svårriggat, ett kanonsegel!
    apråpå jp så fastnade jag för denna brädans ”video” fin film

• _alexander

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 19:29 som svar på: Segel och mast till min RRD SX 135 ASA 05

jag har kört den brädan med zerofive 7,5 med mycket lyckat resultat! grym bräda för övrigt

• _alexander

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 08:11 som svar på: NYTT 2006: Goya XR, Stubby

jävligt najs men får se om det slår mitt vita 06 manic segel tillsammans med da curve 73 06 blush.gif

• _alexander

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 14:37 som svar på: Brädval som vanligt

supercross låter nog som ett bättre val om du vill köra längre sträckor

• _alexander

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 20:35 som svar på: Rädda Fiskfabriken!!!!!!!

som sagt finns det ingen komplett lösing utan endast kompromisser efter eget tycke och uppfattning men det ruttna med kärnkraften är att man har möjligheten att bryta uranet i sverige men det ansågs som en alltför stor hälsorisk. därför tar vi tillfället i akt och uttnyttjar dom fattiga länderna där dom gör allt för att kunna mata sin familj, även om det innebär döden.
    n’r man bryter uranet frigörs giftiga isotoper som sakta men säkert förstör kroppen om man exponeras i en sån miljö under en längre tid

• _alexander

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 22:01 som svar på: Planing i 5-8 ms? Vilka prylar?

gillar du att snurra ska du ju göra det

• _alexander

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 18:13 som svar på: Vindsurfingklubb halmstad?

det finns inga brädskåp förutom en bod i ringenäs men det är inget alternativ för dig blush.gif
    och västra stranden var det jag menade, östra funkar också men västra är bättre smirk.gif
    peter har lovat mig om det blir fler juniorer som börjar segla så fixar han ner en kontaniner till västra! om du nu är en junior?

• _alexander

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 17:49 som svar på: Vindsurfingklubb halmstad?

hej om jag uppfattat det rätt så är du nybörjare och då är inte ringenäs, vilshärad mm det rätta stället utan västra stranden (dogge) här är det riktigt långgrund och inga stora vågor som bara ställer till det i början. och på tal om att va ensam ute i vattnet, det lär knappast hända OM det blåser cool.gif
    ses på vattnet

Sida 21 av 37
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA