_alexander
Forumsvar skapade
-
jag kör också på prolimits kitepro sele som jag är grymt nöjd med!
-
Svar till:
Jag tror den hårda, livliga gången i pocketwaven (var en av de hårdaste/direktaste brädorna i SURF…) kommer att funka för mej. Andra vill ha mer komfort och lugn gång. En lugnare bräda stöter inte heller lika tidigt på sin max-gräns som en hårdare
[/ QUOTE ] kan du utveckla det där med ”maxgräns”? lite så vore jag tacksam för nu blir jag fundersam igen jag vill ju ha en liten bräda för komfort i 5,3- vindar
hittade även detta på tabous hemsida och som ni ser står det smooth ride? kan detta vara nytt för 2006
-
shit efter att ha sett den nya pocketwaven och att da cuven har blivit längre är det inte så mkt snack om saken om ingen vill sälja mig en evo billigt

http://tabou-boards.com/2006/board/pocket/index.html -
ok tack det var det jag behövde höra

men som jag förstått så uppfattade någon av er att pocketwaven var hård? menar ni att den sväljer choppen dåligt för detta har jag tröttnat på efter att ha kört en freestyle bräda i kuling det senaste året. detta kanske har förbättrats till 06 vad vet jag men karaktären bör väl vara av samma sort -
hoppsan det var snabba svar

det som jag lägger hög prio på är att den ska va grymt manövervänlig och samtidigt kunna flänga av stora hopp utan att förlora kontroll (det är här jag börjar tveka vad det gäller pocketwaven)
evon känns helt rätt men tyvär har jag inte så mkt pengar till förfogande
-
_alexander
Medlem29 augusti, 2005 vid 19:04 som svar på: Nybörjarfråga; Det går tamejffan bara upp….om du e tvungen att ta i så du spyr när du skotar in bör du nog flytta tillbaka hängsele linorna och förmodligen kommer riggen i en bättre position
-
ppppffhht jag såg ju att kameran var riktad mot mig när jag la av mina exemplariska duckjippar, sen vfar jag riktigt nära i volcanon
fast åt det andra hållet, jag har tusen gånger mkt lättare att poppa brädan då, så det känns otroligt lovande inför morgondagens dogge session, kör hårt i vilshärad! -
hänger dom upp o ner i badrummet
-
jo det också
-
robby är ju så härlig i rip då han säger ”i was desperate to get some air” och flänger på sjuuka hopp med slalomprylar i monstervågor

helt fantastiskt! -
tamp?
om det är tamp du menar så kör jag med het vanlig tamp från vilken surfbutik
som helst nej nu blåser det och jag ska iväg och surfa 
-
jag kör det med relativt nya segel och det funkar kalas tycker jag! väger 72pannor
-
dogge va så jäävla gött idag full drag med nya 06 seglet
helt fantastiskt -
nu e det torsdag på dogge som gäller DÅ JÄVLAR

-
TITTA FREDAG GUBBS
10 SEKUNDMETER VÄST