Forumsvar skapade

Sida 20 av 37
  • _alexander

Medlem
    1 september, 2005 vid 13:15 som svar på: Bästa selet för wave?

jag kör också på prolimits kitepro sele som jag är grymt nöjd med!

• _alexander

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 19:59 som svar på: da curve eller pocketwave?

Svar till:

Jag tror den hårda, livliga gången i pocketwaven (var en av de hårdaste/direktaste brädorna i SURF…) kommer att funka för mej. Andra vill ha mer komfort och lugn gång. En lugnare bräda stöter inte heller lika tidigt på sin max-gräns som en hårdare

[/ QUOTE ] kan du utveckla det där med ”maxgräns”? lite så vore jag tacksam för nu blir jag fundersam igen jag vill ju ha en liten bräda för komfort i 5,3- vindar
    hittade även detta på tabous hemsida och som ni ser står det smooth ride? kan detta vara nytt för 2006 laugh.gif

• _alexander

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 18:08 som svar på: da curve eller pocketwave?

shit efter att ha sett den nya pocketwaven och att da cuven har blivit längre är det inte så mkt snack om saken om ingen vill sälja mig en evo billigt blush.gif
    http://tabou-boards.com/2006/board/pocket/index.html

• _alexander

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 17:36 som svar på: da curve eller pocketwave?

ok tack det var det jag behövde höra smile.gif
    men som jag förstått så uppfattade någon av er att pocketwaven var hård? menar ni att den sväljer choppen dåligt för detta har jag tröttnat på efter att ha kört en freestyle bräda i kuling det senaste året. detta kanske har förbättrats till 06 vad vet jag men karaktären bör väl vara av samma sort

• _alexander

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 13:27 som svar på: da curve eller pocketwave?

hoppsan det var snabba svar laugh.gif
    det som jag lägger hög prio på är att den ska va grymt manövervänlig och samtidigt kunna flänga av stora hopp utan att förlora kontroll (det är här jag börjar tveka vad det gäller pocketwaven)
    evon känns helt rätt men tyvär har jag inte så mkt pengar till förfogande frown.gif

• _alexander

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 19:04 som svar på: Nybörjarfråga; Det går tamejffan bara upp….

om du e tvungen att ta i så du spyr när du skotar in bör du nog flytta tillbaka hängsele linorna och förmodligen kommer riggen i en bättre position

• _alexander

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 20:46 som svar på: fotograf i halmstad

ppppffhht jag såg ju att kameran var riktad mot mig när jag la av mina exemplariska duckjippar, sen vfar jag riktigt nära i volcanon laugh.gif fast åt det andra hållet, jag har tusen gånger mkt lättare att poppa brädan då, så det känns otroligt lovande inför morgondagens dogge session, kör hårt i vilshärad!

• _alexander

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 16:16 som svar på: Torra skor?

hänger dom upp o ner i badrummet

• _alexander

Medlem
    27 augusti, 2005 vid 21:56 som svar på: Högsta hopp med vindsurfingprylar?

jo det också

• _alexander

Medlem
    27 augusti, 2005 vid 19:22 som svar på: Högsta hopp med vindsurfingprylar?

robby är ju så härlig i rip då han säger ”i was desperate to get some air” och flänger på sjuuka hopp med slalomprylar i monstervågor blush.gif
    helt fantastiskt!

• _alexander

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 13:36 som svar på: Hopp 5.3 till 4.5??

tamp?
    om det är tamp du menar så kör jag med het vanlig tamp från vilken surfbutik confused.gif som helst nej nu blåser det och jag ska iväg och surfa laugh.gif

• _alexander

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 11:37 som svar på: Hopp 5.3 till 4.5??

jag kör det med relativt nya segel och det funkar kalas tycker jag! väger 72pannor

• _alexander

Medlem
    25 augusti, 2005 vid 17:58 som svar på: Första gången! =P

dogge va så jäävla gött idag full drag med nya 06 seglet grin.gif helt fantastiskt

• _alexander

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 15:54 som svar på: vindar i halmstad

nu e det torsdag på dogge som gäller DÅ JÄVLAR laugh.gif

• _alexander

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 06:26 som svar på: vindar i halmstad

TITTA FREDAG GUBBS laugh.gif 10 SEKUNDMETER VÄST laugh.gif laugh.gif

Sida 20 av 37
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA