Forumsvar skapade

Sida 136 av 204
  • adde

Medlem
    7 oktober, 2004 vid 13:28 som svar på: vilka ska till Sydafrika i vinter ?

Lutar åt El-Yaque.

Men jag är inte på G, jag på A!

/adde

• adde

Medlem
    7 oktober, 2004 vid 08:04 som svar på: fototävling

Iors bildtråd borde absolut hamna bland favorit-trådarna!

/adde

• adde

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 20:26 som svar på: Kite Resebyrå

Det finns ABSOLUT ett behov att något sådant. Någon som kan hjälpa till att boka utrustning på planet osv – det blir ALLTID fel!!! Ordna med hyrbilar på plats, med takräcke…

Chartra ett plan till Venezuela vetja!!

/adde

• adde

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 20:22 som svar på: Träslöv

Seglade 5.6 16-19 ungefär. Som vanligt rent och fint, men tyvärr lite för mycket onshore för att få till frontsidesvängarna bra. Har man dessutom en taskig fot som inte pallar ”trycket” (i dubbel bemärkelse) så blir det som det blir… Den höll i alla fall två och en halv timme.

Men det var SOL!

MC var sist ur vattnet, såklart.

/adde

• adde

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 17:13 som svar på: RDM förlängare sökes / tips?

Fattade det som om det är euro/north-pin som glenn är ute efter. Och vill man då ha ringinställning så är det nog bara Fiberspar samt evt. technolimits (http://www.ytspänning.se). Nackdelen är väl i så fall att FS inte säljs i sverige laugh.gif. Mina FS, på 40 (drygt) och 26 fungerar finemang.

Adapter finns ju men det känns som om det bara blir en ytterligare del som kan gå sönder.

/adde

• adde

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 16:22 som svar på: Olofsbo igår…

Jag kan kanske plocka upp Jonatan, nu när han blivit man (beställt Naish)och flyttat till storstan.

Annars ses vi dära nerä!

/adde

• adde

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 14:03 som svar på: Olofsbo igår…

Satte du loopen då?

Läjen i morgon?

/adde

• adde

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 11:47 som svar på: Segel. Borttagning av klistermärken ?

Jag använder ”label-off” som finns på sprayburk (biltema mfl liknande butiker). Bara att spraya på och torka bort efter någon minut. Klart.

/adde

• adde

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 11:23 som svar på: RDM förlängare sökes / tips?

Vad vill du ha för mastfots-system då?

Liberty, KelaPro, NoLimitz och StreamLined finns bara för us-pin (aka cup, dvs den med två vårtor).

Tidigare Local Spirit hade ring, men de har nog borrade hål nu.

Själv har jag Fiberspars förlängare 42 resp 26 cm, med ringjustering och pinne. Mig veterligen den enda vettiga kolförlängaren som är för pinne. Finns nog inte i sverige dessvärre frown.gif

/adde

• adde

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 09:54 som svar på: flygbiljett till fuerteventura.

Jag har bara flygit dit med charter, men kolla med Calle_B (se denna tråd). Träffade dem där i sommras och de hade flygit med spanair om jag inte minns fel.

/adde

• adde

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 14:19 som svar på: RDM förlängare sökes / tips?

Kan du förtydliga 1:an? Du vill ha ringsystem för förlängningen, men inte North Pin (aka Euro-Pin) i basen?

Du vill alltså ha ett kopp-system?

/adde

• adde

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 11:28 som svar på: Träslövsläge!

Troligen Stenungsund

/adde

• adde

Medlem
    4 oktober, 2004 vid 06:34 som svar på: VVK+Klittmöller+Sjön=?

Låter lovande. Min danska är lite krasslig, men jag fattade det som om bondens krav är att det upprättas en toalett på platsen.

Vi har vid något tillfälle seglat vid rastplatsen som är på mitten av sjön, där är det dock förbud fram till 30:e augusti tror jag. Sen är det inte långrunt heller…

/adde

• adde

Medlem
    3 oktober, 2004 vid 15:58 som svar på: NY VÅGMÄSTARE!!

Ehhh. Bättre än 2003 såklart blush.gif

Jag är inte så bra på siffror laugh.gif

/adde

• adde

Medlem
    3 oktober, 2004 vid 15:27 som svar på: NY VÅGMÄSTARE!!

Listan var totalrankingen i Wave 2005.

Angulo var på plats men åkte ut i 16 delsfinalen och blev delad 17:e, iom att inte Hawaii Pro räknades som fullrank tävling så räckte hans andraplats där inte så långt.

/adde

Sida 136 av 204
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA