adde
Forumsvar skapade
-
Lutar åt El-Yaque.
Men jag är inte på G, jag på A!
/adde
-
Iors bildtråd borde absolut hamna bland favorit-trådarna!
/adde
-
Det finns ABSOLUT ett behov att något sådant. Någon som kan hjälpa till att boka utrustning på planet osv – det blir ALLTID fel!!! Ordna med hyrbilar på plats, med takräcke…
Chartra ett plan till Venezuela vetja!!
/adde
-
Seglade 5.6 16-19 ungefär. Som vanligt rent och fint, men tyvärr lite för mycket onshore för att få till frontsidesvängarna bra. Har man dessutom en taskig fot som inte pallar ”trycket” (i dubbel bemärkelse) så blir det som det blir… Den höll i alla fall två och en halv timme.
Men det var SOL!
MC var sist ur vattnet, såklart.
/adde
-
Fattade det som om det är euro/north-pin som glenn är ute efter. Och vill man då ha ringinställning så är det nog bara Fiberspar samt evt. technolimits (http://www.ytspänning.se). Nackdelen är väl i så fall att FS inte säljs i sverige
. Mina FS, på 40 (drygt) och 26 fungerar finemang.Adapter finns ju men det känns som om det bara blir en ytterligare del som kan gå sönder.
/adde
-
Jag kan kanske plocka upp Jonatan, nu när han blivit man (beställt Naish)och flyttat till storstan.
Annars ses vi dära nerä!
/adde
-
Satte du loopen då?
Läjen i morgon?
/adde
-
Jag använder ”label-off” som finns på sprayburk (biltema mfl liknande butiker). Bara att spraya på och torka bort efter någon minut. Klart.
/adde
-
Vad vill du ha för mastfots-system då?
Liberty, KelaPro, NoLimitz och StreamLined finns bara för us-pin (aka cup, dvs den med två vårtor).
Tidigare Local Spirit hade ring, men de har nog borrade hål nu.
Själv har jag Fiberspars förlängare 42 resp 26 cm, med ringjustering och pinne. Mig veterligen den enda vettiga kolförlängaren som är för pinne. Finns nog inte i sverige dessvärre

/adde
-
Jag har bara flygit dit med charter, men kolla med Calle_B (se denna tråd). Träffade dem där i sommras och de hade flygit med spanair om jag inte minns fel.
/adde
-
Kan du förtydliga 1:an? Du vill ha ringsystem för förlängningen, men inte North Pin (aka Euro-Pin) i basen?
Du vill alltså ha ett kopp-system?
/adde
-
Låter lovande. Min danska är lite krasslig, men jag fattade det som om bondens krav är att det upprättas en toalett på platsen.
Vi har vid något tillfälle seglat vid rastplatsen som är på mitten av sjön, där är det dock förbud fram till 30:e augusti tror jag. Sen är det inte långrunt heller…
/adde
-
Ehhh. Bättre än 2003 såklart

Jag är inte så bra på siffror

/adde
-
Listan var totalrankingen i Wave 2005.
Angulo var på plats men åkte ut i 16 delsfinalen och blev delad 17:e, iom att inte Hawaii Pro räknades som fullrank tävling så räckte hans andraplats där inte så långt.
/adde