• safesurfer

    Medlem
    6 oktober, 2004 vid 18:12

    Är glad jag inte skolkade idag var bra sugen efter att tittat på dmi.
    Men med facit

  • lars_k

    Medlem
    6 oktober, 2004 vid 18:48

    Det drog på lite i Apel efter 16-tiden. Gick bra med 5.3 men inget apdrag direkt… tongue.gif

  • adde

    Medlem
    6 oktober, 2004 vid 20:22

    Seglade 5.6 16-19 ungefär. Som vanligt rent och fint, men tyvärr lite för mycket onshore för att få till frontsidesvängarna bra. Har man dessutom en taskig fot som inte pallar “trycket” (i dubbel bemärkelse) så blir det som det blir… Den höll i alla fall två och en halv timme.

    Men det var SOL!

    MC var sist ur vattnet, såklart.

    /adde

  • karapp

    Medlem
    6 oktober, 2004 vid 20:44

    Kan ju medela att göteborg var låååååångt mycket sämre iallafall. Regn, regn, regn o HAGEL… o vinden gick upp o ner som en jojo med moln o annat som kom in. sista 40min innan det blev mörkt blev det iallafall hyffsat så man fick köra lite. Men fick ju endå inte surfa den tiden jag jag trodde jag skulle missa i bilen ner till lejet frown.gif

  • rip

    Medlem
    7 oktober, 2004 vid 04:24

    Jag körde 5.0. Var på vattnet ca 15.30. Då var det bra i en timma och sedan droppade det. Jag avvaktade i en halvtimma och var nära att packa ihop men testade igen och då kom vinden tillbaka och vi fick oss ett bra surf tills det mörknade.
    =En bra dag

  • basse

    Medlem
    7 oktober, 2004 vid 05:28

    ..men bäst var nog vid 14.30. Då var det lite mera S i vinden och det gick riktigt bra att rida tykte jag. Körde 5.7 hela tiden men bra drag, nästan överriggad i början. Är glad att jag itne riggade ner till 5.0. Visst var det lite dåligt ibland men helheten fick ett högt betyg av mig iaf. Det gick bra också… taggad av Erik och Martin och grabbarna försökte jag på en hel del frammåtar men med blandade ryggdunkslandningar och bakåtar så mycket som möjligt. Ja ja…. var iaf helt slut när jag kom hem. hade gärna åkt ner nu på morgonen också men det hade nog inte pallats med.

    Mera sådana dagar innan det blir för kallt tack!

  • rip

    Medlem
    7 oktober, 2004 vid 06:33

    5.0 Basse 5.0!
    Ja du riggade ju ner när vinden kom tillbaka igen…
    Det blev en riktigt bra avslutning för oss och tur var det för vi fick ju inte surfet tidigare på dagen. Ser bra ut idag också men jag har lovat surffri dag idag (skit också den där bakåtloopen känns närmare nu).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.