Forumsvar skapade

Sida 116 av 197
  • andersbq

Medlem
    25 maj, 2009 vid 19:58 som svar på: SweSpeed TT Cup 26/5

Prognosen är lite förändrad allt verkar glida lite framåt, tills vidare så är 26/5 på men förvarning på att det även kan bli en den 27/5.

• andersbq

Medlem
    25 maj, 2009 vid 16:59 som svar på: SweSpeed TT Cup 26/5

Gissar att det är en del sjögräs.

• andersbq

Medlem
    25 maj, 2009 vid 13:16 som svar på: SweSpeed TT Cup 26/5

Sydost som vrider till sydsydväst från 14.00-23.00, lite mindre vind söderut, men minst 15 m/s hela Halland, byar uppåt 20 m/s. He he
    (lite regn också men det är skönare än snön i vintras)

• andersbq

Medlem
    25 maj, 2009 vid 04:23 som svar på: Välkomna till Haga Park 21-24/5

Heja Gustav!

• Ixia, är det inte bara choppigt & skvalpigt?
    (jag har bara vindsurfat på väst där)

• andersbq

Medlem
    19 maj, 2009 vid 16:59 som svar på: www.SURFTRIP.se

Ixia, är det inte bara choppigt & skvalpigt?
    (jag har bara vindsurfat på väst där)

• andersbq

Medlem
    17 maj, 2009 vid 17:11 som svar på: SWE SPEED SYD – 2:a deltävling, Lördag 13 Maj, Klagshamn

Nästan helt säker på att vi haft detta som någon slags tumregel förut. Eller så kanske det var så att vi aldrig bjudit in till tävling om vi inte varit 100 på att vi ska klara +30 i avarage? Jag tror iallfall aldrig vi var under 33 knop på vinnaren förra året i västra cupen. http://www.kinnas.com/speedcup/west/
    Men jag inser att det kanske är marigt att klara detta i öst…
    Vore dock kul om Swespeedtävlingarna kan fortsätta att vara ”riktiga” speedtävlingar, inte SM planing med formulaliknade pjäser.

• andersbq

Medlem
    17 maj, 2009 vid 11:55 som svar på: Windsurfing på TV
    Jester;547159 wrote:
    Nu har din fina krasch, förlåt inbromsning, visats på nationell TV.. 🙂

Gillar mera sekvensen 3/4 in i filmen när dom filmar med teleobjektiv. Snyggt Naishsegel med stora vita dekaler mitt i bild!

• andersbq

Medlem
    16 maj, 2009 vid 16:56 som svar på: Brädval, 100 lr 110?

Det räcker med info, det står ju Apelviken, inget över 100 liter där inte!

• andersbq

Medlem
    16 maj, 2009 vid 16:36 som svar på: SWE SPEED SYD – 2:a deltävling, Lördag 13 Maj, Klagshamn

Vet inte vad ni har för ambitioner i Skaune, men här upp i TT så räknar vi bara Swespeedtävlingar om vi snittar över 30 knop. Förra året fick vi till 15 stycken.

• andersbq

Medlem
    16 maj, 2009 vid 16:21 som svar på: Windsurfing på TV

Tack Mattias & Co att ni fick dit TV4, riktigt bra gjort!

• andersbq

Medlem
    15 maj, 2009 vid 18:08 som svar på: Bringdal på Mistral?
    Knatte;546986 wrote:
    Vad händer med AB+ nu? Verkar ju som han bara skall jobba med Mistral eller hur skall man tolka detta??

Jag har haft lite kontakt med Anders på sistone och mellan raderna så har han antytt att han inte lägger så mycket fokus på AB+ om detta går igenom.
    Mitt tips är att han byter färg & logga på brädorna.

• andersbq

Medlem
    15 maj, 2009 vid 05:00 som svar på: Event-dekaler

Av reaktionerna att döma är det kanske bara jag som har synpunkter på ”i-landsproblemet”. När dessa dekaler väl ska av, inför andra tävlingar eller efter säsongen, så blir det en del limrester. För 79.90 kan man köpa ”Label Off” på Biltema.

• andersbq

Medlem
    14 maj, 2009 vid 09:58 som svar på: Event-dekaler

Jag kanske var oklar.
    Jag motsäger mig absolut INTE att ha en eventdekal i seglen i området ovanför bommen.
    Jag skulle bara UPPSKATTA om den så ut typ som bilden nedan, istället för två olika dekaler, där den ena lätt förväxlas med min egen sponsors.

• andersbq

Medlem
    8 maj, 2009 vid 18:24 som svar på: Stance / fotplacering

Här är en gammal gipptråd med fina bilder på hur man gippar:[ame]http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=51356[/ame]

Sida 116 av 197
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA