andersbq
Forumsvar skapade
-
Prognosen är lite förändrad allt verkar glida lite framåt, tills vidare så är 26/5 på men förvarning på att det även kan bli en den 27/5.
-
Gissar att det är en del sjögräs.
-
Sydost som vrider till sydsydväst från 14.00-23.00, lite mindre vind söderut, men minst 15 m/s hela Halland, byar uppåt 20 m/s. He he
(lite regn också men det är skönare än snön i vintras) -
andersbq
Medlem19 maj, 2009 vid 16:59 som svar på: www.SURFTRIP.se, Surfcamp på Rhodos med Niklas Stråhlén och Apollo!Ixia, är det inte bara choppigt & skvalpigt?
(jag har bara vindsurfat på väst där) -
Ixia, är det inte bara choppigt & skvalpigt?
(jag har bara vindsurfat på väst där) -
andersbq
Medlem17 maj, 2009 vid 17:11 som svar på: SWE SPEED SYD – 2:a deltävling, Lördag 13 Maj, KlagshamnNästan helt säker på att vi haft detta som någon slags tumregel förut. Eller så kanske det var så att vi aldrig bjudit in till tävling om vi inte varit 100 på att vi ska klara +30 i avarage? Jag tror iallfall aldrig vi var under 33 knop på vinnaren förra året i västra cupen. http://www.kinnas.com/speedcup/west/
Men jag inser att det kanske är marigt att klara detta i öst…
Vore dock kul om Swespeedtävlingarna kan fortsätta att vara ”riktiga” speedtävlingar, inte SM planing med formulaliknade pjäser. -
Jester;547159 wrote:Nu har din fina krasch, förlåt inbromsning, visats på nationell TV.. 🙂
Gillar mera sekvensen 3/4 in i filmen när dom filmar med teleobjektiv. Snyggt Naishsegel med stora vita dekaler mitt i bild!
-
Det räcker med info, det står ju Apelviken, inget över 100 liter där inte!
-
andersbq
Medlem16 maj, 2009 vid 16:36 som svar på: SWE SPEED SYD – 2:a deltävling, Lördag 13 Maj, KlagshamnVet inte vad ni har för ambitioner i Skaune, men här upp i TT så räknar vi bara Swespeedtävlingar om vi snittar över 30 knop. Förra året fick vi till 15 stycken.
-
Tack Mattias & Co att ni fick dit TV4, riktigt bra gjort!
-
Knatte;546986 wrote:Vad händer med AB+ nu? Verkar ju som han bara skall jobba med Mistral eller hur skall man tolka detta??
Jag har haft lite kontakt med Anders på sistone och mellan raderna så har han antytt att han inte lägger så mycket fokus på AB+ om detta går igenom.
Mitt tips är att han byter färg & logga på brädorna. -
Av reaktionerna att döma är det kanske bara jag som har synpunkter på ”i-landsproblemet”. När dessa dekaler väl ska av, inför andra tävlingar eller efter säsongen, så blir det en del limrester. För 79.90 kan man köpa ”Label Off” på Biltema.
-
Jag kanske var oklar.
Jag motsäger mig absolut INTE att ha en eventdekal i seglen i området ovanför bommen.
Jag skulle bara UPPSKATTA om den så ut typ som bilden nedan, istället för två olika dekaler, där den ena lätt förväxlas med min egen sponsors. -
Här är en gammal gipptråd med fina bilder på hur man gippar:[ame]http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=51356[/ame]