Forumsvar skapade

Sida 171 av 197
  • andersbq

Medlem
    2 november, 2007 vid 20:53 som svar på: En vänlighetens upplysning om Apelviken på lördag 3/11

Tjenare!
    Nu har jag varit snäll mot er och lånat ut den gula SUPen er med paddel och allt. Se nu till att inte vara ivägen när jag kommer flygande på premiären med min nya Pro Wave. Läjet blir perfekt för kite i NV-vind.

• andersbq

Medlem
    2 november, 2007 vid 20:41 som svar på: Dax för lite…

Mamman märkte ingenting. Kanske bara för han är så liten och bara vägde 5,8 kg naken! Imorgon ska jag på med blöja och byta på honom där bak.
    Opps nu ser jag att det är en flicka! En lång springa i rumpan, inget tvivel…

• andersbq

Medlem
    2 november, 2007 vid 20:05 som svar på: Dax för lite…

@tobhed 424832 wrote:

Det här är äkta kärlek, kartongnya isonic 86, isonic 76 & isonic 101 modell 2008. Just nu sitter hela ”familjen” och kollar på idol…

Nu har min lille nye son Robby ”Pro Wave 80”, också tittat klart på idol men nu har jag nattat honom, imorgon bitti ska vi ut och upptäcka Apelviken tillsammans. Storebror Global sitter redan i bilen och väntar.
    Titta så söööööööööt lillen är när han sover:

• andersbq

Medlem
    2 november, 2007 vid 18:43 som svar på: Thermooverall 299:- på Jula

@Planing 426266 wrote:

Jag var på Jula i Partille idag men den kostade 599:-. Tyvärr så frågade jag inte i affären, för jag tänkte att jag kom ihåg fel pris. Var kostade den 299:-?

Jag var oxå där idag, men jag använde den där öppningen som sitter under näsan som man har för att stoppa in mat i, och så kom det ut några läten som kassatjejen besvarade med ett nickande. Och ut ur affären kom jag 299:- fattigare men med en enorm blå smurfdräkt under armen.
    Ska testa den imorgon medans jag plockar med min ”kartongnya” Pro Wave 80!

• andersbq

Medlem
    2 november, 2007 vid 08:52 som svar på: Shortboard-oskulden tagen!

NLC, Välkommen i träsket, för nu är du också fast i jakten på surf-endorfinerna. Du kommer aldrig mera vara riktigt nöjd eller lycklig om du inte får dina små ”shots”. Snart kommer in i högre doser; fart, hopp, vågor.
    Går det riktigt långt kan detta kosta dig hela ditt sociala liv och din karriär…
    Pengar som kunde spenderats på hus, hem och familj, kanske hade kunna fonderats till barnens körkört, kommer kanske snart läggas på segel och resor till ställen som det är konstant sandstorm på, om man inte är på vattnet.
    Men som sagt, nu är det försent. Du är fast. Åter igen, välkommen!

• andersbq

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 18:18 som svar på: Dax för lite…

Men vore det inte fin kärlek om Tobbes lilla familj kan paras ihop med t ex segel med Hawaiiansk ursprung?

• andersbq

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 13:45 som svar på: Surfbil från Volvo

@Hänkö 425710 wrote:

Är det typ ”nya XC-90” eller?

Men hur defineras ”abnormt surfintresse”?

Låter nedsättande, borde i stället stå att vi på Volvo är moderna människor som bejakar det viktiga i livet . Och att vi ser bilar som support för att leva ett aktivt liv, där surfsporterna är det som ”äger”.:wink:

Häärligt det vore att dra ett streck över segling, golf och häästhoppning!

• andersbq

Medlem
    31 oktober, 2007 vid 11:22 som svar på: Temperatur i vattnet?

Tempen i vattnet utanför Haverdal är cirka 9-10 grader till helgen.

• andersbq

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 19:34 som svar på: Dax för lite…

Attans, jag har oxå en familj på gång som jag tänkte ”adoptera”, och min förmedlare brukar skicka dem med båt. Blev lite sugen att prova flyg så man kan få kontakt och lära känna varandra innan isen lägger sig.

Måste ändå i detta sammanhang lovprisa att man bor i Halland där bara vi har is var 7:e år! Jag kan inte fatta er andra som väljer att bo på ställen med permafrost.

• andersbq

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 16:32 som svar på: Dax för lite…

Hur mycket kostade flygfrakten extra jmf med båtfrakt?

• andersbq

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 05:49 som svar på: Dax för lite…

@tobhed 424832 wrote:

Det här är äkta kärlek, kartongnya isonic 86, isonic 76 & isonic 101 modell 2008. Just nu sitter hela ”familjen” och kollar på idol…

DU har en fin familj Tobbe, var rädd om den.
    Känns som du hittat det viktiga i livet och prioriterar det!
    Men lägg ner det där med TV-tittandet. Sätt hellre på en DVD med något mera lämpligt innehåll, det finns många ”kärleksfilmer” som sådana där små krabater hellre vill titta på under mörka hemmakvällar. T ex ”Faster” eller ”Speed IQ”.

• andersbq

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 21:09 som svar på: spotsearch swe

Letar ni vågbrytare, kan ni kolla hamninloppet i Vänersborg.

• andersbq

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 13:09 som svar på: Vinterklädsel

Har sedan typ 10 år en Sola 6/5/3 och den är så varm att jag bara har den när det är kallare än 5-6 grader. Dvs jag tror inte du kommer frysa någon gång mera. NPX gör dessutom väldigt fina grejor.

PS det kan finnas risk att den är FÖR varm.

• andersbq

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 11:50 som svar på: Ett galleri med bilder från dagens surf…

@simpa 425174 wrote:

Tack, nu när jag såg fästningen på bild vet jag var Lejet ligger. Fina bilder, riktigt avis blir man. Satt och väntade här hemma på vind men inte fan orka den sig upp till Falun riktigt. Får se framemot en utomlandsresa istället..

Hur kan man leva så långt från fina vatten?

Sida 171 av 197
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA