anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Men Mike! vem kommer ihåg ett snitt, ett medeltal… det är topparna som räknas

Johan
-
anonym-anvandare
Medlem16 september, 2005 vid 15:08 som svar på: Vilka skor är bäst? Fråga för årstiden.Atan skorna är varma som f..n!
/j
-
Köpte en fot utan förlängare för pin på Surfersparadise. Märke okänt men troligtvis Tekkno sport. 200 guld kostade den.
Det fina var att den gick hela vägen ner. Man stoppade liksom ner masten i den så RDM:en gick ner ca 2 cm. Bra som komplement till en förlängare som inte går hela vägen ner.
-
Gislövshammar i all ära men det där ser riktigt gött ut! Riktigt bra vinkel ser det ut som eller är det bara jag?
/KAlle -
anonym-anvandare
Medlem16 september, 2005 vid 14:18 som svar på: varför gör jag allt i helt fel ordning???Tycker det är tvärt om, blåser det lite är det lättare att hålla styr på brädan med bakfoten i först.
-
anonym-anvandare
Medlem16 september, 2005 vid 13:49 som svar på: Rösta på bästa vågseglingsspotten i Sverigefrågan borde kanske handla om mest känt eller mest seglat
ringenäs har man ju sett 6 bottomturns duger gott.
Dock verkar salusand i nordmaling erbjuda endel sideshore
vid syd, 20 talet vågsurfare utan segel tar sitt språk.
Syd vridande på W offshore vågsurfing tom.
Klitmöller säger man annars eller hanstholm.
http://www.klitmoller.net -
Det verkar bli SV, så då funkar väl de flesta spot:en i Sthlm.

-
anonym-anvandare
Medlem16 september, 2005 vid 13:32 som svar på: varför gör jag allt i helt fel ordning???Fram först. Bak funkar nästan bara när det är skitmycket vind och/eller då man vill fega. Är man ektremt överriggad kan det också vara bra att börja med bakfoten, eftersom accelerationen oftast blir högre om man stoppar i framfoten först (och i detta läge kanske man inte vill det….) Det är normalt sett svårare att få i bakfoten först.
I med framfoten och sen kan du ställa bakfoten på eller bredvid bakstroppen. När du känner att läget är under kontroll kan du försiktigt ”krypa” i med bakfoten.
Jag tror att det är en vanlig missuppfattning att bakre ska i först. Det beror nog på att det känns logiskt på nåt sätt. Problemet är när man ska i med framoten sen. Det blir lätt vingligt och svårt att hålla kursen på brädan.
-
anonym-anvandare
Medlem16 september, 2005 vid 11:53 som svar på: Rösta på bästa vågseglingsspotten i SverigeHade ingen aning om att Abbekås ligger på Österlen!
Eller har Österlen börjat växa. -
Det bästa är att ringa för att få uppdaterade priser och storlekar. 031-418 420
MVH
//Udéns sport -
Va fin du blir på bild calle!
/Jonte
-
Sitt inte här och tjafsa din fjortis.
Ser att det blåser drar till haga nu.
Tar min moppe nu
Pappakenta
-
anonym-anvandare
Medlem16 september, 2005 vid 09:36 som svar på: Rösta på bästa vågseglingsspotten i Sverigehe he med tanke på gislövshammars närvaro i helgen så tycker jag faktiskt att ni andra kan läcka lite också.
-
Ser bra ut, synd att det är slutsåld i de storlekar man kan tänkas behöva….
-
NP Monoshorty, är det den som finns på surfersparadise’s hemsida för 600 kr.. ? Förmodar att det är deras huva/väst på samma sida ni rekommenderar… Hur gör ni för att hålla fötterna varma, som det är nu strömmar det in en del vatten i mina våtskor, kanske tejpa anklarna som någon föreslog tidigare…