anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Det blir ju fel när bilderna klipps in till Surfzone. Den brunblaskiga färgen är bara en bakgrundsfärg på hemsidan och seglen har ju inte den färgen.
/NR
-
Instämmer, tack för korten!
-
Grymt nice att få en återblick av en gårdagen!
Tack Yann för att du tog dig tid å fota, själv lät men kameran ligga i bilen hela dagen.
Var är alla andras kort, var ju folk som stod och fota hela tiden känndes det som?/Lars
-
Det har hänt en del…

Y-bommen som man kalla den presenterade man 1984, jag har roat mig och läst in några gamla surfartiklar i mp3 – format…
-
Jag är mycket besviken med kvaliteten på min NP 5000-någonting men nöjd med värmen. Det är revor och hål överallt. Jag gör åt en tub lim per år. Skandal!
Perra.
-
Vilka härliga bilder och vilken skön storlek på vågorna!!
Vilken eftermiddag vi hade!
/Patrik Zingmark -
10 tusen. Tex en KonicaMinolta 5D plus en beggad bra piratzoom eller fast 300/4.
-
Inte i prippsbaren på vallen.
Broder -
anonym-anvandare
Medlem15 september, 2005 vid 17:37 som svar på: bygg inte på bussen med prylar i den!!!!Isch! Använd INTE Plastic Padding direkt på frigoliten!!! PP blir så varmt när det härdar att det smälter allt poröst det kommer i kontakt med. Risken är att du urholkar brädan.
Använd Epoxi blandat med mircoballonger. Lättare att slipa och blir starkare. Epoxit förstör inte heller frigoliten.
Sen finns det något skumliknande som man sprutar in. Detta är bra om det är ett stort hål att fylla ut. Har inte använt detta själv, så jag vet inte riktigt hur det fungerar.
Lycka till
-
kolla datumet på tråden. tråden är ju från i vintras
-
anonym-anvandare
Medlem15 september, 2005 vid 14:12 som svar på: Vill nån köpa ett bra lås till bilnycklarJag är på!
Mattias
0732-478647 -
Nej för böveln.
Det samlar grus och annan dynga.
Hoppas detta inlägg var på skoj