anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Snygg bakåt där! Vem gör den? Vem är det som kör med superfreakseglet? Jag är gymt imponerad av vågorna och riktigt avundsjuk att jag inte kunde vara där!
-
anonym-anvandare
Medlem11 september, 2005 vid 16:22 som svar på: Irriterad över att det inte funkar i vågor (FAN!)men även om det är jäkla tryck i seglet så kommer jag knappt någonstans…är det någon teknik man ska ha för att parera vågorna eller?
-
Verkar mer värt ett försök! 😛 Fast det kan man nog göra i slöjden …

/irritation – orka logga in!

-
anonym-anvandare
Medlem11 september, 2005 vid 15:07 som svar på: Viktigt gällande Näset!!!!!!!!!!!!Bajs nu skiter jag i detta.
Hejdå
-
Svar till:
Hey johan. Kan ej öppna sidan?!

Sugen kolla bilder… någon som filmat?
/Jojo

[/ QUOTE ]
Har ni fortfarande problem att komma åt bilderna.
Gå till ftp://ftp.steffo.nu/incoming/ så ska filerna listas.
Det tar ganska lång tid att hämta hem en bild./Johan
-
anonym-anvandare
Medlem11 september, 2005 vid 15:06 som svar på: Viktigt gällande Näset!!!!!!!!!!!!Svar till:
Ska jag vara helt ärlig så kommer jag skita i det förbudet.Har ingen bil och kan inte ta mig till andra spots på andra ställen. Tycker dessutom det är surt som f*n att det är ni som har fixat detta!Inte för jag vill skapa en diskution men jag kunde faktiskt inte hålla mig
.Kan förså att ni kitare inte får köra där eftersom dom på något vänster kopplar farliga fåglar med eran drake.
Skulle vi inte få köra där skulle inte segelbåtarna få vara där…..[/ QUOTE ]
Jag förstår om du tycker att det är surt. Enligt Hillarp har det varit förbjudet att surfa där sedan många år tillbaka och anledningen till att de inte agerat tidigare är att det endast varit ett fåtal ute. Nu har både windsurfingen och kite vuxit och därför har det blivit aktuellt igen. Jag hade helst sluppigt diskussionen om vems fel det är men ni bjuder upp. En av dropparna som fick bägaren att rinna över var när ett par windsurfare seglat ute vid måkläppen och skrämt sälarna.
Visst ornitologerna tror att draken skrämmer fåglarna men har även uttryckt att klappret från brädorna stör och det gäller ju oss alla. -
anonym-anvandare
Medlem11 september, 2005 vid 14:48 som svar på: Viktigt gällande Näset!!!!!!!!!!!!För er info så har 18 vindsurfare oxå överklagat.
-
anonym-anvandare
Medlem11 september, 2005 vid 13:02 som svar på: Viktigt gällande Näset!!!!!!!!!!!!Du får gärna motivera just varför vi skulle respektera förbudet. Är inte det helt och hållet upp till var och en? Hur kommer du in i bilden?
-
mkt nice film. vad heter den första och sista låten i maui 2005-filmen?
-
Tack för en toppenbild som visar precis det du skriver om och det jag vill uppleva!
Nu är det bara att invänta vind
Mvh Björn
-
Bra tråd för lite eftertanke…till min BMW har jag fått med en enkel liten service nyckel som känns lite lättare att ha med sig i vattnet än den stora klumpen med fjärrlarm….
-
Är inte all surfing på tippen förbjuden för tilfället?
Tror det att beslutet är överklagat men vi bör hålla oss därifrån tills nytt beslut är fattat. -
anonym-anvandare
Medlem11 september, 2005 vid 09:44 som svar på: longboard truckar till longboard/isbräda säljes!hej! vad är det för mått på truckarna?
vad ska du ha för dom?
mvh/oskar
oskar.ohrstrom@zonline.se -
Då var första kiterna upp
-
Kanske lite svårt ja, men finns det inga brädor man kan göra i trä? Eller kommer dom väga 10kg? :O
/Irritation – Orka logga in!