anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
låt det vara. Om du orkar kan du fylla på lite epoxi spackel i sprickorna som du sedan slipar.
/b -
vilken spelare ska man köra det på mitt verkar bara haka upp sig och så ha man bara ljud
-
Grattis Micke!
Var det därfär du städade släpet?
/Håkan
(som nöjer sig med km/h per år) -
phuh…skönt att höra. Hade varit jobbigt om det gått utan att behöva lossa! Både jag och sambon gick bet på det…
-
jag har bilnyckeln med nyckelring i hängselen.. funkar fint
-
Jag blev mycket impad av kvaliten hos både brädor och vindsurfare i Estland/Tallin! Det var ett helt gäng med tjejer i 14-17 års åldern som både tränade och kappeseglade där. De var mycket duktiga! De vindsurfade i timmar och bangade inte för regn o skitväder!
Per-Arne -
Fortsätt att vindsurfa utanför Mälarhöjden Jps eftersom du bor i närheten! Visst kan Sätrabadet vara mycket bra vid västlig vind, men lär dig att hantera vindarna utanför Mälarhöjden i stället. Duger de för ett gäng Laserseglare som kappseglar/tränar där, saå duger det nog för dig. Jag har vindsurfat Slagsta Marina – Drottningholm bl a.
Låt brädorna synas i Stockholm!
Per-Arne -
Skratta inte, ryssarna är på väg ut i världen. En av dom stora uthyrningsfirmorna i Dahab (Sinai) drivs av ryssar, Pjat Kvadrati (Fem kvadrater) I stockholmsområdet så finns det en del ryssar som surfar och dom är uppdaterade.
TSSS
-
anonym-anvandare
Medlem9 september, 2005 vid 18:10 som svar på: STULEN VW BUSS, STOCKHOLM – GTW 303det är väl trygg hansa som äger den nu om han har fått ersättning
-
Klart bra, men Remko drar av fan så mycket ballare grejjer i nya Fanaticfilmen…
-
Gottskär lär väl vara ett gott alternativ
-
anonym-anvandare
Medlem9 september, 2005 vid 14:01 som svar på: longboard truckar till longboard/isbräda säljes!jag har ingen aning om vad såna kostar men är ett bud på en hundring eller två för lite?
-
Ta en rest resa till Lanzarote eller Biarritz. Du kan hoppa på kurser när du kommer ner. Det kostar inte mycket!!
-
Sick!!
Undrar varför han kör vågbrädan där? -
anonym-anvandare
Medlem9 september, 2005 vid 11:24 som svar på: seskarö, sangis havsbad, norrlandsurfvar just tull sangis havsbad, nw här dock ingen stark
vind som byggt sydliga eller sw vågor från havet och botteviken så det blev inget surf, dock byigt.
vid axelsvik där var det mycket vind inte så mycket
bättre där heller inga vågridningsvår.
uTE i storön förbi nyborg brukar det vara 1 meter onshore
vid nw och några surfare ibland.
trodde på sw men vaknade med nw så 90 grader fel vind,
verkar vara kuling iallafall.