anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Då har vi tom. haft bättre drag på Roxen än vad ni verkar ha haft vid havet, småknattarna var tydligen ute med 4.7, sjävl (riktig man, över hundra) var jag överriggad med 6.0.
-
Det är inte farten det är fel på. Jag har grym fart in i gippen. Det är delvis pga farten jag inte riktigt vågar trycka till tror jag.
/Mes
-
Hej Tom!
Har du någon länk till hans utvecklande av denna idé?
/Håkan
-
Challenger Fuego är inget freestylesegel. Det är ett freeridesegel. Tillverkas inte längre.
Challenger Morpho 7.0 2005 och Challenger Bash 7.0 2006 är freestylesegel som går att rigga på 430 mast.
-
Smarholmen (Onsala) 17.00-20.00 7m2 med en mindre svacka. Borde kört 6.2 men har inge sån’t…
Mes -
grisslehamn och mats väg är två kända spots
-
anonym-anvandare
Medlem8 september, 2005 vid 18:03 som svar på: Lämplig grå färg för Starboard SonicFaan har du att surfa med tanke på ansträngning du lägger ner på att hitta rätt kulör? Jag lovar du kommer att segla lika fort även om kulören kanske är lite ”off”!

-
Ganska sydligt vid Onsala space. Åker till Smarholmen efter lite snabbkäk. Man kan segla ca 100 meter innan man måste vända=skitbra om man som jag inte kan gippa…ensam på vattnet suger…
Mes -
anonym-anvandare
Medlem8 september, 2005 vid 13:15 som svar på: Skåneserien nu på Lördag 10:e Sept i HässleholmJo, jag vet att du skrev det i ditt inlägg, men var får man annars reda på var/när tävligarna går av stapeln?
-
Rasmus, tror du alvarligt att Dave White kan förvandla sig till lättvindsräka????
-
Men kenta, har du rdan glömt var jag satte den

Johan
-
ja…vi jobbar…ser ut att mojna precis när man kan komma ut på vattnet. Ska pröva Vallda Sandö eller Åsa iaf.
Mes -
anonym-anvandare
Medlem8 september, 2005 vid 10:27 som svar på: Vind i Norra Sthlm (L-ö/Täby/J-fälla) ons el tors?bolinder strand tycker jag är bättre på syd.v
-
anonym-anvandare
Medlem8 september, 2005 vid 08:43 som svar på: Vind i Norra Sthlm (L-ö/Täby/J-fälla) ons el tors?Hah! Var vid Görväln 18.30 igår och surfade 1,5 tim.
Jämn fin vind. Svårt att uppskatta men kanske 9-10 m/s
Märkligt att det inte var några andra där. Det var ju trots allt helt ok vind…
Åker dit ikväll igen, dock något tidigare (tog med bräadan till jobbet)
Det blev mörkt vid 20.00 men att vara ute till 19.30 är inga problems!