anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem31 augusti, 2005 vid 19:21 som svar på: Vad är de som gäller i malmö på tors? OSOskall inte du sitta o göra ditt x-jobb kanske

-
anonym-anvandare
Medlem31 augusti, 2005 vid 19:09 som svar på: Vad är de som gäller i malmö på tors? OSOO Yes! Let´s pray for seabreeze
-
Dogge är som ett konstgjort vinsurfingstadium placerad lika nära Stora Torg som Örjansvall. Även Dogge är belyst från Hamnen för den som vill surfa på natten.
-
Eftersom du ser ut att bo i Halmstad och då antagligen hoppas på att få segla brädan i Ringenäs helst i vindar
kring 12-18 m/s och då troligen något överriggad så är mitt tips att köpa den brädan som går bäst dom förhållandena,
dvs Da Curve 73. -
Folk vill nog veta hur mkt du väger också…
-
anonym-anvandare
Medlem31 augusti, 2005 vid 17:29 som svar på: var hittar man beg flysurfers i sverige?Då är ju 17 klockrent, det är skönt att vara överriggad!
-
jag kommer lätt! men det funkade vell att köra idag också? mätare sa 8m/s medel typ 10 i byarna! men i morgon lär ju bli grymt!
-
Du ar en javla bold i roven ocksa.

Dina inlagg ar inte sa begavade,rent av trakiga
Sluta snacka och visa bilder pa vad du sjalv kan gora.
Ha det sa syns vi snart
Roger ornvang -
är inte o-shit handles de som sitter på sidorna? du får väl fästa en leach i dem och inte i depowern om du inte har 5lina men vill ha säkerhet?
som det har sagts innan så hinner du nog inte ta tag i något om du kraschar, tror inte du ens vet vad som är upp eller ner när skit händer, så sätt på 5lina. rekomenderar det starkt. -
Nihou Magnus
Gott i gott gott
Gar ej att skriva med svenska tecken fran denna datorn pa hotellet.
Kul att du gillar bradan den ar fin fin .
prova pa att andra storlek pa fenorna 6cm pa halsidan och 5 cm pa tasidan da ar den som bast
Lycka till med bradan den kan du inte kora slut pa i forsta taget.
Mvh Roger -
anonym-anvandare
Medlem31 augusti, 2005 vid 16:48 som svar på: Mastförlängare kvarglömd vid Landsjön!Nix! jag såg….men puh! jag glömde fan den också!!! men det är nog lungt! är säkert kvar eller har någon annan tagit med den
-
anonym-anvandare
Medlem31 augusti, 2005 vid 16:17 som svar på: Vad är de som gäller i malmö på tors? OSOKlagshamn!!!!! titta på eniro.se och sedan kartor ..
-
Tigan är en pansarvagn, man kan tappa den från takräcket utan att nåt händer.
-
Svar till:
Henke och jag tänkte ta en heldag om det blåser antingen Parkvägen eller Klagshamn!
[/ QUOTE ]