Forumsvar skapade

Sida 132 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 19:21 som svar på: Vad är de som gäller i malmö på tors? OSO

skall inte du sitta o göra ditt x-jobb kanske wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 19:09 som svar på: Vad är de som gäller i malmö på tors? OSO

O Yes! Let´s pray for seabreeze

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 18:51 som svar på: Halmstad

Dogge är som ett konstgjort vinsurfingstadium placerad lika nära Stora Torg som Örjansvall. Även Dogge är belyst från Hamnen för den som vill surfa på natten.

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 18:42 som svar på: da curve eller pocketwave?

Eftersom du ser ut att bo i Halmstad och då antagligen hoppas på att få segla brädan i Ringenäs helst i vindar
    kring 12-18 m/s och då troligen något överriggad så är mitt tips att köpa den brädan som går bäst dom förhållandena,
    dvs Da Curve 73.

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 17:31 som svar på: Vilken bräda ska jag ha?

Folk vill nog veta hur mkt du väger också…

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 17:29 som svar på: var hittar man beg flysurfers i sverige?

Då är ju 17 klockrent, det är skönt att vara överriggad!

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 17:17 som svar på: Klagshamn torsdag

jag kommer lätt! men det funkade vell att köra idag också? mätare sa 8m/s medel typ 10 i byarna! men i morgon lär ju bli grymt!

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 17:05 som svar på: Roger Roger

Du ar en javla bold i roven ocksa. crazy.gif
    Dina inlagg ar inte sa begavade,rent av trakiga confused.gif
    Sluta snacka och visa bilder pa vad du sjalv kan gora.
    Ha det sa syns vi snart laugh.gif
    Roger ornvang

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 17:01 som svar på: Slinshot fule

är inte o-shit handles de som sitter på sidorna? du får väl fästa en leach i dem och inte i depowern om du inte har 5lina men vill ha säkerhet?
    som det har sagts innan så hinner du nog inte ta tag i något om du kraschar, tror inte du ens vet vad som är upp eller ner när skit händer, så sätt på 5lina. rekomenderar det starkt.

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 17:00 som svar på: Roger Roger

Nihou Magnus
    Gott i gott gott
    Gar ej att skriva med svenska tecken fran denna datorn pa hotellet.
    Kul att du gillar bradan den ar fin fin .
    prova pa att andra storlek pa fenorna 6cm pa halsidan och 5 cm pa tasidan da ar den som bast
    Lycka till med bradan den kan du inte kora slut pa i forsta taget.
    Mvh Roger

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 16:48 som svar på: Mastförlängare kvarglömd vid Landsjön!

Nix! jag såg….men puh! jag glömde fan den också!!! men det är nog lungt! är säkert kvar eller har någon annan tagit med den

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 16:17 som svar på: Vad är de som gäller i malmö på tors? OSO

Klagshamn!!!!! titta på eniro.se och sedan kartor ..

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 15:10 som svar på: Kalaspaket för 12K 😉

Tigan är en pansarvagn, man kan tappa den från takräcket utan att nåt händer.

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 13:31 som svar på: Torsdag…

Svar till:

Henke och jag tänkte ta en heldag om det blåser antingen Parkvägen eller Klagshamn!

[/ QUOTE ]

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 13:27 som svar på: Torsdag…

hej e du sebbes pappa???

Sida 132 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA