anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Svar till:
jag har ju en fiiin wavebård ja me
[/ QUOTE ]
Hahahaha, är det det bästa du har att komma med???
Ser juh ut som något från sent 80-tal!!
Rambo, trodde faktiskt att du hade bättre koll än att köpa sledna ”left overs” från nått lagerskjul…

/Kite Kalle
-
jag tyckker malmö är trist, knappt några stochkklmare
men är det någon som skall ut på näste idat?
-
Har precis flyttar till elsöv så det känns ju bra

Tur man har bil så man kan komma här ifrån då o då -
Svar till:
varning när ja åkte till jobbet imorse vaer det 2 poliskontroller på gamla e6an frillesås kungsbacka dom flyttar runt i hela komunen idag så ta d lungt när ni ska till torkelstorp dom brukar stå vid tappen
..sammi[/ QUOTE ]
Tack ska du ha då kör vi lite lugnare!! på land i alla fall

-
anonym-anvandare
Medlem25 augusti, 2005 vid 10:43 som svar på: Sydkusten någon? Sitter i Beddinge och häckar!Kanon stort tack!
-
ja eller halv 2 menar jag. måste dra på lektion nu.
Åker från eslöv till landskrona hör av dig om du vill samåka kollar in på steffo när jag har slutat
Gurra -
Jag slutar skolan vid 2 typ i eslöv finnd plats i min bil
-
Jag är på halva vägen, vet ej om jag ska dit än. hade varit nice,blåser ju men regnet….
Tomas -
anonym-anvandare
Medlem25 augusti, 2005 vid 09:47 som svar på: Var köpa ”upphalningstamp” för seglet i Stockholm?Ta dina skosnören om du inte har råd eller spännremmarna till takräcket.
-
varning när ja åkte till jobbet imorse vaer det 2 poliskontroller på gamla e6an frillesås kungsbacka dom flyttar runt i hela komunen idag så ta d lungt när ni ska till torkelstorp dom brukar stå vid tappen
..sammi -
Funkar ljunghusen på syd???????????
-
Så det blev inga resultat på SM?
http://www.bradseglarforbundet.com/site/index.asp
Gick svf med på protesten? Varför?/b
-
det går att köra i ljunghusen, inget förbud om man utgår nedanför parkeringen.
jag tvivlar starkt på att det håller rättsligt om du skulle segla på något av de ställena de är förbud på. Måkläppen kan jag förstå att det finns förbud att segla i närheten av och beträda. om man hade tid sp skulle man segla och se vad som händer i en framtida rättegång. -
åker dit efter lunch

/tbsurf -
anonym-anvandare
Medlem25 augusti, 2005 vid 08:34 som svar på: EH colors for the 2006 Wave line of kitesNär kommer de till sweden?