anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Sälj grejerna å köp dig en freestyle, så slipper du surfa så ofta.

-
hupass nordligt blåser det? funkar näset eller måste man köra i lundåkra el skateholm?
-
anonym-anvandare
Medlem22 augusti, 2005 vid 07:54 som svar på: ÄNTLIGEN verkar det som Klittan ska gå av???klittan.. tihi..
-
anonym-anvandare
Medlem22 augusti, 2005 vid 07:27 som svar på: Crossbow håller den efter ett par veckor, eller?Svar till:
Man kan köpa en Co2.
[/ QUOTE ]
Så du kör inte crossbow själv päpe? -
Tja
Skulle inte Ian sluta Kita och börja vindsurfa igen?
Kelso -
Hej !
Jag kommer just därifrån( igår)
och det var ett toppenställe på alla sätt ,folk,mat,stämning samt för alla surfingdiggare.Jag såg många surfare efter stranden och det blåste ofta upp en surfingvind på eftermiddagen.
Enda gången inte Kokkari passar är om man vill ragga och parta, annars är det toppen.
Stranden är full av mysiga tavernor,bästa lunchhaket ”Musik bar” där surfade folk nedanför och bästa middagsstället Girasoll (Italienskt i Grekland) ligger en bit längre ned efter stranden. lycka till ,jag avundas dig som får komma dit min semester är slut idag.
Hälsningar Nimbra -
full som en drull, blir det ngt imorgon, biter snart av min tån om jag inte får kitea SNART / LINA OINLO0GGAD
-
Svar till:
Anonym har ju rätt. I 9 fall av 10.
[/ QUOTE ]
KÖP FOIL ROCKAR FETT!!!

-
haaaj det e eriksson faan du e ente dig lik po bilden men sen sog jag juhe att nesan var din !

-
räcker det inte med jobb i en stad?
-
åk och demonstrera på tippen, lycka till. de föregånde reportagen som har gjorts kite vs. fåglar har ju haft viss slagsida så att säga.
verkar bli parkvägen, bara det inte blir för nordlig.
-
Blev det bara 1 race? Vad hände? Många som inte kom i mål…
/björn
-
Kalle Anka!!
1:a Jimmy Hellberg
2:a Conny Brusewitz
3:a Jesper Blombergkomplett resultat: http://www.nynashamnssegelsallskap.nu/ossm/resultat/resultat_Formula_Windsurfing.html
-
Svar till:
registrera dig istället
men så modig är du väll inte
Och, antar att du inte testat självPuss
[/ QUOTE ]
Hehe nja jag är reggad sedan -01 men orka logga in
-
Hur gick det?
/björn