anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Om inte annat är det väl värt att åka upp för festen?
Tungsurf brukar ju kunna busa till det lite…
-
Ingen aning, tror det e nån tjej från sthlm som heter lisa som håller i det…
-
hur många kommer??
-
Ska jag vara helt ärlig så tror jag inte på den grejjen. Jag har testat flera (mer än 1, men färre än 100)olika segel utan cambers som varit menade för att åka fort och dom har inte riktigt haft det vi söker, dom känns inte stabila och släpper inte iväg som dom ska för att åka riktigt fort. sedan så har jag faktiskt testat lite olika Hot-segel genom åren och tycker inte att något av dom har den snabbare känslan i sig. Med risk för att få all Hotfreaks på mig så tror jag dom kommer misslyckas.

-
anonym-anvandare
Medlem19 augusti, 2005 vid 13:55 som svar på: Nya muddar på torrisen – billigt i MalmöSkånsk Dykservice i Lomma är mycket bra!
Ligger i hamnen!
De fixar muddarna till dig!
Totte
-
anonym-anvandare
Medlem19 augusti, 2005 vid 13:38 som svar på: Nån som kommit över 35 knop i sverige i år ?Svar till:
Efter nästa västliga kuling kan jag nästan utlova att någon toppat 35 knop i nordiska vatten.
[/ QUOTE ]
hallo jester
vad har ni för spot som funkar så bra på väst ?
är det han roger lund igen, eller ?
/tbsurfarn
-
Det går att få igenom Volvos B230-A motor från 1986 i de bilar med 5-växlad låda. Men inte dom med insprutning, då blir dom inte glada på besiktningen… Men man kan ju ha en besiktningsmotor… B21 med uppställd turbo och intercooler burkar ge runt 220hk.
-
för en okunnig som inte varit med så mycket på senare tid . .

Har ni fått nån ”One pump” på dom nu då ???
//Pan
-
Skanekite.se är samma som skanehobby, Jake har en del dräkter och selar samt tillbehör till fina priser…
Annars får du prova surfers.se, vet inte va marcell har hemma men ring och fråga, han fixar det mesta : )
Vill du ha kites + brädor så är det mig (eller anders : ) på slingshot.se du ska vända dig till…
Hoppas det hjälper . . .
//Pan
-
Svar till:
hmmm, var det nått patent som gått ut eller??
[/ QUOTE ]
L O L
Man får vissa PeterLynn vibbar eller hur
//PAn
-
PÅ !!!
Och jag fixar musiken *hehe*
//Pan
-
Köp inget större än 130 cm (oki läs: 13? nånting men inte större) !!! och TT annars kommer du ångra dig…
-
Svar till:
Japp …. nu har vi varit där, jag å kongo, vi brydde oss inte ens om att hoppa i plurret för att snorkla. spoten känns extremt hardcore och jag betvivlar att nån annan än bodhi kommer fixa att kita där. Här kommer bilderna i alla fall.
[/ QUOTE ]
Får väl ta med mig några hardcore surfers dit om ni kycklingar inte klarar lite stenar på stranden

Nä, allvarligt, kan hända att jag glorifierar minnnet av spotten, det var länge sedan jag var ute och rekade. Ville bara kolla om det var några som körde där och isf när/hur det funkar.
/Bodhi