anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Du har helt rätt. Det är total Flow. Den hade väl en kort mast , med e liten fjongig latt/mastförlängning…

/b -
anonym-anvandare
Medlem18 augusti, 2005 vid 20:35 som svar på: Ny bow-kite från Cabrinha, SwitchbladeEn liten fundering. Kommer de nya bowkites som kommer ut att ta samma hopp som lei tog i början av utvecklingen? Om Cabrinha kommer ut med en nu modell till nyår så verkar det som om de har vissa detaljer de vill ändra på?
-
Äh, skit i att limma så får man massa brädor!
Ett annat förslag är att ta en stor stock, liten kniv. Så har du alltid att göra när man sitter på stranden och väntar vind -
Har inte koll på vad en bil kostar men en moppe kan du hyra för 20 kr dygnet om du hyr en längre tid, dóck tillkommer ju mutor

-
Du vet va gråstarr är va? idiot!
-
Ta aluminiumfolile, klipp till två (2) runda bitar, sätt dem på ögonen.Funkar jättebra!
-
Hej igen!
Jag bara måste visa den här bilden också:

Det dröjde nog tills jag var 24 år och hade vindsurfat i minst 1 år innan min polare och jag dubbellänsade så som Alex o co gör här!
Frågan bör nog ställas en gång till:
VAD bliva det bli av denna knatte/ar?!
Per-Arne -
Växupp och bli en man fjolla!

-
Jag tror inte att Alex kommer att behöva någon manick för att dra upp seglet. När han behöver ta ett nytt tag trycker han fast upphalningslinan med stumphanden mot kroppen och tar ett nytt nyt tag med den ”hela” handen. rigg en är så liten och smidig att han till och med kan ”freestyla” lite.

Per-Arne -
jag sa ju att den var snabb!

-
anonym-anvandare
Medlem18 augusti, 2005 vid 18:55 som svar på: Vad har hänt med begangnat marknaden?Förlåt Johan det är mitt fel.
Skall inte dumpa marknaden mer.
har bara sålt tre brädor i år inom loppet av en vecka samt tre segel.
Marknaden är inte död.
Du har väl sett på Öland det som har legat i fyndrutan har gått direkt.
Utom dina prylar.
Folk vill ha JP, fanatic, NP, North.
Seglar man på udda märken vill folk inte ha det.
jag har sagt till dig att byta till nåt riktigt märke.
PS du skall hjäpa till med båten på lördag -
Svar till:
Hej Skåne, jag droppar ned imorn och besöker Lund & sköna Helsingborg. Någon som kan tipsa om jysta surfshops i närheten där man hittar våt eller torrdräkt inför hösten?
[/ QUOTE ]
-
anonym-anvandare
Medlem18 augusti, 2005 vid 18:09 som svar på: Vad har hänt med begangnat marknaden?När man kollar sponsrade seglares priser på brädor så ligger de nästan alltid på 7500 kr. Är detta det pris som affärer ungefär köper in en ny bräda för och som sponsrade killar ofta köper för?
-
duu kör din feta starboard nos upp i rektum.
-
lagomt stora för annars sjunker den!
Skulle nog gissa på att det beror på nybörjarnes storlek ocherfarenheter också